Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.099
8.763
Wanneer is een realistische datum dat de combi's weg zijn? Is dat iets dat nog even kan wachten tot eind december?
Koop m’n Werchtertickets meestal ergens in januari-februari, altijd nog ver voor ze uitverkocht zijn. Laatste keer had je tijd tot april.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
178
128
Ik begrijp dat veel van jullie dus WEL een linkje voor de presale hebben ontvangen?? 🤔
 

SvenH23

Campingartiest
17 dec 2021
74
57
kan iemand zijn ervaring op de hive met een standaard ticket delen met mij?
2x op de hive gestaan, daarna naar C7.. op donderdag tent opzetten neem ik op de koop toe, maar het is een stukje rustiger dan de hive, met goede douches, biertje in de kantine en eieren met spek.

Maar ieder zijn voorkeur
 
  • Leuk
Waarderingen: siracneis

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.649
901
Ik begrijp dat veel van jullie dus WEL een linkje voor de presale hebben ontvangen?? 🤔
Hier ook niet.
De mailinglijst komt wel gewoon binnen.
Maar op zich maakt het niet zo veel uit, denk ik. Gewoon wat extra dagen wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Zondag gaat héél erg snel gaan, denk ik. Dua Lipa is voor de 'gewone' Werchterganger echt niet zo vanzelfsprekend als wij hier allemaal opperen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DirkG

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
579
550
Hoe meer ik naar die vrijdag kijk hoe vreemder ik hem vind (afhankelijk van het podium waarop Snow Patrol verschijnt).

Het is allemaal in de poppunk of punkrock trant wat op de mainstage zal staan en dan komt Snow Patrol om de hoek kijken. Deus wisten we al dat die The Barn aan gaan doen (zouden die Barn head zijn ja? Toch aardig veel gepasseerd op Live is Live afgelopen edities).

Maar pleur dan gewoon IDLES er ook bij en ga echt maximaal voor herhaling van 2022. IDLES was het meest brute wat ik ooit op de Werchter mainstage heb gezien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.193
5.531
Hoe meer ik naar die vrijdag kijk hoe vreemder ik hem vind (afhankelijk van het podium waarop Snow Patrol verschijnt).

Het is allemaal in de poppunk of punkrock trant wat op de mainstage zal staan en dan komt Snow Patrol om de hoek kijken. Deus wisten we al dat die The Barn aan gaan doen (zouden die Barn head zijn ja? Toch aardig veel gepasseerd op Live is Live afgelopen edities).

Maar pleur dan gewoon IDLES er ook bij en ga echt maximaal voor herhaling van 2022. IDLES was het meest brute wat ik ooit op de Werchter mainstage heb gezien.
Ik denk dat ze redelijk thematisch programmeren die dag om het volk te lokken. Ik hoop dat Snow Patrol een lage spot inneemt. Maar even goed spelen die voor dEUS in de Barn.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.649
901
Zondag gaat héél erg snel gaan, denk ik. Dua Lipa is voor de 'gewone' Werchterganger echt niet zo vanzelfsprekend als wij hier allemaal opperen.
Maar die gaat voor een stuk wel haar eigen fanbase aantrekken, die toch vrij groot is. Ik verwacht op die zaterdag veel niet-reguliere Werchter bezoekers.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.649
901
Ik hoop dat Snow Patrol een lage spot inneemt
De laatste keer dat ik die zag was op Boutique, op de Fleetwood Mac dag.
En ze waren bar-, bar-, barslecht.
Mede daardoor eigenlijk wel verwonderd dat ze terug op een Werchter festival verschijnen. Had gedacht dat ze daar hun eigen graf hadden gegraven.
Maar misschien als ze als zombies terug verschijnen zullen ze beter spelen dan de levende versie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Maar die gaat voor een stuk wel haar eigen fanbase aantrekken, die toch vrij groot is. Ik verwacht op die zaterdag veel niet-reguliere Werchter bezoekers.
Staat voorlopig te weinig voor die fans daar tbh. Royal Blood en Foo's spreekt meer voor zichzelf, net zoals Yungblud, Sum 41 en Maneskin dat ook wel is.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.649
901
what if Paul McCartney was the Thursday headliner
Dan krijg je weer een heleboel bezoekers die niet weten wie dat is, zoals de vorige keer.
En dan krijg je een heleboel forumleden hier die heel erg blij zouden zijn met deze absolute legende.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.649
901
Wie gaat dan Werchter Classic headlinen?
Wat zou je denken van RHCP? Het is al geleden van juli '23 dat we die nog eens zagen.

Een Classic rond Pearl Jam zou ook leuk zijn.
Misschien met de voorwaarde dat ze daar dan een ruim tijdslot krijgen van 2,5 à 3u.

Nuja, bij McCartney wil ik ook liever een full concert dan een ingekorte festivalset.

Edit: correctie: al geleden van juni '23. Dat is nog langer dan gedacht. Hoogtijd om ze terug te halen! 🤭
 
  • Haha
Waarderingen: DirkG en SytzeAbbing

Gebruikers die dit onderwerp bekijken