Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.919
6.151
Dua Lipa zit te teasen.

Haar website is in ieder geval veranderd.
Boutique. Kan ze gewoon alleen aan ook. Sheeran naar Werchter. Beiden inwisselbaar voor de andere tho. Kan ook zijn dat ze meteen voor een stadion tournee gaat, wat ik haar ook gewoon zie doen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.182
3.003
Ik vind Dua Lipa meer een prestigenaam dan Sheeran om op je festival te hebben momenteel. Denk dat de organisatie daar veel meer gaat achterzitten terwijl ze Ed makkelijker op Boutique kwijt kunnen. Ik zou het een beetje genant vinden als Dua op allerlei Europese affiches staat te blinken en ze in Werchter weer 'wordt weggezet' op een los event.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en mattman

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.838
RW is nochtans voor heel veel jonge mensen het 'eerste festival'. (Ooit ook voor mij.)
Absoluut. Dat zie je alleen niet persé terug bij de headliners. Onderschat ook niet hoeveel festivalgaande jeugd (die zie je o.a. op dit forum op basis van hun zeer beperkte festivalervaring) helemaal wegloopt met minder nieuwe en/of vernieuwende acts. Doodzonde overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zou zij morgen iets aankondigen, onmiddellijk samen met Werchter? 😍
Ik zie Werchter Dua Lipa echt niet aankondigen als eerste naam tbh. Dat zou te veel backlash geven. Ik ga nog steeds uit van Foo Fighters.

Ik verwacht haar nog steeds eerder op Boutique al zou dat wel eeuwig zonde zijn moest achteraf blijken dat ze ook 'gewone' festivals doet.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Black

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Rock Wercheter site is nog niet veranderd en nog geen verandere logo op de socials. Vandaag nog geen naam ben ik bang.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.672
7.433
Rock Wercheter site is nog niet veranderd en nog geen verandere logo op de socials. Vandaag nog geen naam ben ik bang.

Het kan snel gaan, bij Graspop is dat afgelopen editie (of die van 22) dat ook eens op dezelfde dag als de eerste aankondiging gedaan
 

Ouwe Rockert

Campingartiest
20 dec 2015
76
4
Ik zou graag Turnstile op herhaling in de Barn zien. Vorig jaar verplaatst van de Barn naar de main vóór Metallica, kwamen daar niet uit de verf. Afgelopen voorjaar in de 013 gezien, vette show, van begin tot eind wisten ze de hele zaal in beweging te houden.
Met Paaspop heb ik Fleddy Melculy weer eens gezien, die zouden ergens in de vooravond in de Barn niet misstaan.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
362
290
Was er vorig jaar een vast uur wanneer Rw meer nieuws deelde op de social media kanalen?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.108
940
Ik zou graag Turnstile op herhaling in de Barn zien. Vorig jaar verplaatst van de Barn naar de main vóór Metallica, kwamen daar niet uit de verf. Afgelopen voorjaar in de 013 gezien, vette show, van begin tot eind wisten ze de hele zaal in beweging te houden.
Met Paaspop heb ik Fleddy Melculy weer eens gezien, die zouden ergens in de vooravond in de Barn niet misstaan.
ik stond toen helemaal vooraan bij turnstile en dat was toch echt wel de shit.
mogen absoluut terugkomen!
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
ik stond toen helemaal vooraan bij turnstile en dat was toch echt wel de shit.
mogen absoluut terugkomen!
Kwamen idd volledig uit de verf, maar in de barn zou het nog meer episch zijn
Ik zou graag Turnstile op herhaling in de Barn zien. Vorig jaar verplaatst van de Barn naar de main vóór Metallica, kwamen daar niet uit de verf. Afgelopen voorjaar in de 013 gezien, vette show, van begin tot eind wisten ze de hele zaal in beweging te houden.
Met Paaspop heb ik Fleddy Melculy weer eens gezien, die zouden ergens in de vooravond in de Barn niet misstaan.
Fleddy Melculy is echt niet zo groot, die openen mss een tent als ze er al staan
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Gebruikers die dit onderwerp bekijken