Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
Ook gewoon, Will Butler heeft nu die soloshows lopen.. Misschien dat ze binnen een jaar of vijf nog eens kunnen proberen, hopelijk dan wél met excuses..
Will is de broer van frontman Win he, die hier volledig buiten staat natuurlijk. Zie ik trouwens ook nog wel gebeuren: dat een Regine een solo uitstapje doet. Of een Richard zijn solocarrière wat meer focus geeft.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.897
6.117
Will is de broer van frontman Win he, die hier volledig buiten staat natuurlijk. Zie ik trouwens ook nog wel gebeuren: dat een Regine een solo uitstapje doet. Of een Richard zijn solocarrière wat meer focus geeft.
Dat bedoel ik. Het maakt het minder waarschijnlijk dat AF in de nabije toekomst nog tourt, alhoewel iirc Will zich sinds dat voorval zich uit de band heeft getrokken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Miley Cyrus heeft net weer een nieuwe single gelost. Lijkt mij toch een serieuze kanshebber te worden voor volgend jaar!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.612
862
Juist, helemaal vergeten. Dan zullen we toch op Billie / Dua Lipa moeten hopen als nieuwe headliner.
Doe maar Dua Lipa dan graag. Verdient wel eens om een headlinerspot op een Belgisch festival te krijgen.
Is nog niet gebeurd, maar gelet de uitverkochte Sportpaleizen moet het zeker kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.585
Gaat volgens mij voor een stadion tour.
Voor RW geen probleem toch. Pink, RHCP, Muse hebben ze allemaal al eens op het festival gekregen met een festivalshow in het midden van een stadion tour.

Dua Lipa in ieder geval een sterk gerucht voor Glastonbury.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Voor RW geen probleem toch. Pink, RHCP, Muse hebben ze allemaal al eens op het festival gekregen met een festivalshow in het midden van een stadion tour.

Dua Lipa in ieder geval een sterk gerucht voor Glastonbury.
Helaas heeft RW die kracht niet (meer) bij de jongere artiesten. Als ze stadium tour doet, zal ze niet op RW staan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.897
6.117
Helaas heeft RW die kracht niet (meer) bij de jongere artiesten. Als ze stadium tour doet, zal ze niet op RW staan.
Muse, P!nk en RHCP deden recent nog een stadiontournee en stonden in die tournee op RW. Hangt er ook een beetje vanaf of ze ze ook wíllen boeken, ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Helaas heeft RW die kracht niet (meer) bij de jongere artiesten. Als ze stadium tour doet, zal ze niet op RW staan.
Is dat?

Hangt echt af van zoveel factoren af. Ook Live Nation zelf heeft iets in de pap te brokken, de agent heeft een voorkeur, LN België heeft een voorkeur…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken