Rock Werchter 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.905
Classic en Boutique zijn gewoon losse showdagen, eigenlijk geen festivals. Logisch dat daar 2 jaar achter elkaar Bruce staat, want dat verkoopt uit. Classic en Boutique zijn niet bedoeld om te vernieuwen of een divers programma neer te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en Timmetje

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Als dat gerucht van Springsteen op (zaterdag) 29 juni klopt, is dat dan niet eerder voor een apart concert (Harry Styles-style) ? En dan Boutique + TW Classic in het weekend van 22-23 juni ?

Dit jaar was Harry Styles ook de zaterdag vóór RW en Boutique en TW Classic het weekend daarvoor.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
Als dat gerucht van Springsteen op (zaterdag) 29 juni klopt, is dat dan niet eerder voor een apart concert (Harry Styles-style) ? En dan Boutique + TW Classic in het weekend van 22-23 juni ?

Dit jaar was Harry Styles ook de zaterdag vóór RW en Boutique en TW Classic het weekend daarvoor.
als het kind maar een naam heeft boeit het niet wanneer TW classic of Boutique valt..
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.156
1.188
Green Day van harte welkom, mijn god, wat ga ik daar zot op!

Ze hebben ook zo'n coole drummer!

Maar minder Hey Hoy: hey, volledig akkoord!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oh Well

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Zou RW volgend jaar niet een volledig vrouwendagje proberen doen aan de bovenkant van de affiche? À la Olivia Rodrigo, Halsey en Miley Cyrus op de Main en dan bv een PJ Harvey in de Barn? Of zou dat net de criticasters van dit jaar gelijk geven zijn?

Anyway, zou een gruwelijk dagje worden mocht dit waarheid blijken 🤭
 
  • Leuk
Waarderingen: -victor-

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.204
Deftones > Olivia Rodrigo > Green Day > Imagine Dragons

Poppunkdagje, ja why not. BMTH kan ook altijd. Die zijn ook wel al effe subniveau hè.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Veel liever BMTH dan Imagine Dragons dan, want wat een show was dat dit voorjaar! Voor zo’n dagje zou ik zelfs over een dagticket twijfelen 🖤

Maar zou Green Day genoegen nemen met een subpositie of zouden ze effectief willen afsluiten, anders komen ze niet? Weet niet hoe vol die mannen van zichzelf zijn 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.204
Veel liever BMTH dan Imagine Dragons dan, want wat een show was dat dit voorjaar! Voor zo’n dagje zou ik zelfs over een dagticket twijfelen 🖤

Maar zou Green Day genoegen nemen met een subpositie of zouden ze effectief willen afsluiten, anders komen ze niet? Weet niet hoe vol die mannen van zichzelf zijn 🤔
Co-head, sowieso. Of ze willen/mogen afsluiten hangt van hen en de andere af.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Co-head, sowieso. Of ze willen/mogen afsluiten hangt van hen en de andere af.
Volgens een van de insiders hebben ze België in 2017 overgeslagen omdat ze niet in een co-head constructie willen. Dat zal ook meespelen bij een eventuele terugkeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
981
1.019
Zou RW volgend jaar niet een volledig vrouwendagje proberen doen aan de bovenkant van de affiche? À la Olivia Rodrigo, Halsey en Miley Cyrus op de Main en dan bv een PJ Harvey in de Barn? Of zou dat net de criticasters van dit jaar gelijk geven zijn?

Anyway, zou een gruwelijk dagje worden mocht dit waarheid blijken 🤭
Ik ben absoluut voor meer vrouwen op de affiche, maar ik hoop dat ze gimmicks zoals 'vrouwendagje' achterwege laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Deftones > Olivia Rodrigo > Green Day > Imagine Dragons

Poppunkdagje, ja why not. BMTH kan ook altijd. Die zijn ook wel al effe subniveau hè.
Het graspop forum is al even aan het azen op BMTH als mainstage 2 headliner, gun ons ook iets!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken