Rock Werchter 2024

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Zou RW volgend jaar niet een volledig vrouwendagje proberen doen aan de bovenkant van de affiche? À la Olivia Rodrigo, Halsey en Miley Cyrus op de Main en dan bv een PJ Harvey in de Barn? Of zou dat net de criticasters van dit jaar gelijk geven zijn?

Anyway, zou een gruwelijk dagje worden mocht dit waarheid blijken 🤭
positieve discriminatie is ook discriminatie he ;-)
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
835
809
Als Herman wilt stunten voor 50 jaar RW en zijne bruine bovenhaalt (bruine > geldbeugel), dan zie ik Bruce op Rock Werchter staan.

Al vrees ik dat de CFO snel gaat zeggen: “Ja, maar we kunnen die op 2 losse avonden zetten en dat brengt 3x zoveel op.”

Over Green Day: Ja, nuchter zeggen we te veel onnozelheden en He Ho’s. Maar 20 kermispinten later staan we daar allemaal vooraan samen te He Ho’en.
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
310
217
Als Herman wilt stunten voor 50 jaar RW en zijne bruine bovenhaalt (bruine > geldbeugel), dan zie ik Bruce op Rock Werchter staan.
Zou een grotere stunt zijn om Coldplay te boeken als exclusief Europees festival optreden. Ze zijn in de buurt en hebben een gat in hun tour schema, waarom niet eens proberen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Zou een grotere stunt zijn om Coldplay te boeken als exclusief Europees festival optreden. Ze zijn in de buurt en hebben een gat in hun tour schema, waarom niet eens proberen.
Ontwricht dat niet het hele festival met mensen die puur dag en weekendtickets kopen om Coldplay te kunnen zien? Hetzelfde voor Bruce? Acts die wat te groot voor het festival geworden zijn?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ontwricht dat niet het hele festival met mensen die puur dag en weekendtickets kopen om Coldplay te kunnen zien? Hetzelfde voor Bruce? Acts die wat te groot voor het festival geworden zijn?
Nee hoor, laat maar doorkomen.

Wel graag pas aankondigen als de kaartverkoop al eventjes loopt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Als Herman wilt stunten voor 50 jaar RW en zijne bruine bovenhaalt (bruine > geldbeugel), dan zie ik Bruce op Rock Werchter staan.

Al vrees ik dat de CFO snel gaat zeggen: “Ja, maar we kunnen die op 2 losse avonden zetten en dat brengt 3x zoveel op.”

Over Green Day: Ja, nuchter zeggen we te veel onnozelheden en He Ho’s. Maar 20 kermispinten later staan we daar allemaal vooraan samen te He Ho’en.
Die jubileumjaren zijn eigenlijk nooit heel anders dan de andere jaren toch?

En Green Day ben ik al 2x bij weggelopen. Laten die eerst er een goede punkshow van maken ipv de klapveeoptredens van godbetert drie uur lang.
 
  • Geweldig
Waarderingen: visdave34

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
532
Ontwricht dat niet het hele festival met mensen die puur dag en weekendtickets kopen om Coldplay te kunnen zien? Hetzelfde voor Bruce? Acts die wat te groot voor het festival geworden zijn?
Klinkt leuk ja, maar op Pinkpop geweest toen Bruce daar was. Fans die al om 5.00 voor de deur zaten, naar het voorvak renden en daar niet meer weg zijn gegaan. En tijdens de shows ervoor bewegingloos of met hun rug naar het podium stonden. Dan moet je met bandjes gaan werken of steeds voorvak schoonvegen. Anders killing voor je festivalsfeer. Kan me ook niet voorstellen dat je als andere artiest die dag dan ook op main wilt staan.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
835
809
Zou een grotere stunt zijn om Coldplay te boeken als exclusief Europees festival optreden. Ze zijn in de buurt en hebben een gat in hun tour schema, waarom niet eens proberen.
Coldplay hun productie is te groot, tenzij er ook een aangepaste productie komt met andere grote festivals als Glasto, Roskilde, RAR/RIP, … dan kan het natuurlijk wel.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Greenday schuift niet meer de gewenste kaarten. Vind ik toch weer een keuze van de poule van 15 armoede.
Hoe prima muziek ik het persoonlijk ook vindt.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Coldplay is wel de gewenste 80.000 mensen headliner van trommelen.
Maar gaat niet gebeuren.
Miss 2025 nog een 4de ronde festivals.
Maar denk het niet. Ook geen idee hoe ze daar zelf in staan tegenwoordig, festivals ?....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken