Rock Werchter 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Ik zal kijken of ik het filmpje ergens kan vinden, maar er werd letterlijk gezegd dat ze met water mochten gooien.
En Carid B zei zelf: 'Make my pussy wet'.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586

Vanaf ongeveer 3.49 kan je het zien. Op AD.nl is het filmpje niet meer te zien.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.115
586
Maar weer terug naar Werchter.

Afgezien van de headliners, ook weer eens tijd voor Damien Rice en Elbow dacht ik zo. Geen idee of ze überhaupt toeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en SvenH23

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
In 2012 had de eerste dag Blink 182 - Elbow - The Cure - Justice op de main. Puur met de vroege geruchtjes zou je dat opnieuw kunnen doen volgend jaar. 😅
Het kan best zijn dat bepaalde bands ook 11 jaar later nog zeer geschikt zijn in de line-up van een festival. Al mogen Blink 182 en Elbow (gaap) voor mij ver wegblijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

pigital

Dagopener
15 okt 2018
737
686
Elbow mooie Barn naam wel
Ik zal dan nu al gaan aanschuiven dan om zeker plekje in de Barn te hebben zeker!

Sidenote: weet ook niet tot in hoeverre er waarheid in zit, maar via via via via via wind horen waaien dat er nog grote podiaveranderingen op til zijn voor 2024. Iets met een tweede open podia à la main stage. Maar kan gerust een scheet in een fles zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Ik zal dan nu al gaan aanschuiven dan om zeker plekje in de Barn te hebben zeker!

Sidenote: weet ook niet tot in hoeverre er waarheid in zit, maar via via via via via wind horen waaien dat er nog grote podiaveranderingen op til zijn voor 2024. Iets met een tweede open podia à la main stage. Maar kan gerust een scheet in een fles zijn!
In 2019 plaats genoeg, was allesbehalve vol die barn
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

SvenH23

Randprogramma
17 dec 2021
103
68
Ik zal dan nu al gaan aanschuiven dan om zeker plekje in de Barn te hebben zeker!

Sidenote: weet ook niet tot in hoeverre er waarheid in zit, maar via via via via via wind horen waaien dat er nog grote podiaveranderingen op til zijn voor 2024. Iets met een tweede open podia à la main stage. Maar kan gerust een scheet in een fles zijn!
Doen ze niet elke 4/5 jaar de hele stijl veranderen? Van lettertype tot opzet? De meer ervaren deelnemers van het forum kunnen daar vast wel een antwoord op geven?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Doen ze niet elke 4/5 jaar de hele stijl veranderen? Van lettertype tot opzet? De meer ervaren deelnemers van het forum kunnen daar vast wel een antwoord op geven?
Een tweede (groot) openluchtpodium zou wel een revolutie zijn.
Vraag me wel af hoe ze dat dan zouden doen.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
604
382
Denken we dat die schermen die oa Coachella R&L (en Core volgensmij ook) binnenkort ook op RW te bewonderen zijn?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Wordt het nog massaler op die weide, niet? Vind het net goed dat het RW in de mate van het mogelijke opgesplitst is in 2 (eigenlijk 3) stukken. Er is meer circulatie zo.
Hoeft niet perse. Graspop werkt ook met twee mainstages en meer dan genoeg circulatie. Voelt bij de mainstages nooit als één grote onbeweegbare mensenmassa. Dus hangt er heel erg vanaf hoe ze het gaan indelen en uitvoeren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken