Rock Werchter 2024

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.775
4.865
Ben een playlist aan het maken en het valt me nu pas op hoe zwak die vrijdag eigenlijk is zonder Bad Omens. Zag ook op de setlist dat Gary Clark Jr. dus zn hele nieuwe album integraal speelt, maar dat vind ik dus ook niet alles in vergelijking met zijn eerdere werk. Verder alleen Sum 41 en Frank Carter waar ik echt naar uit kijk die dag
Sprints en dEUS doen het voor mij, al was Bad Omens toch wel mijn headliner die dag (Sum41 en Simple Plan ook nog wel tof)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
199
237
Ben een playlist aan het maken en het valt me nu pas op hoe zwak die vrijdag eigenlijk is zonder Bad Omens. Zag ook op de setlist dat Gary Clark Jr. dus zn hele nieuwe album integraal speelt, maar dat vind ik dus ook niet alles in vergelijking met zijn eerdere werk. Verder alleen Sum 41 en Frank Carter waar ik echt naar uit kijk die dag

Heel eerlijk gezegd had ik onze playlist vorig jaar rond deze tijd al helemaal grijs geluisterd, terwijl ik die van dit jaar ook maar sporadisch aan heb. De line up is gewoon best wel matig, met vooral heel matige (sub) headliners naar mijn smaak. Kijk van die groep alleen écht uit naar Foo Fighters en Sum 41, de rest maakt me niet uit als ik die zou missen, dat was vorig jaar wel anders. En dan ook nog het wegvallen van Bad Omens idd.

Maar goed, in de breedte is er genoeg om me het hele weekend te vermaken en ben vooral benieuwd naar een aantal bands op The Slope. Vorig jaar daardoor ook groot fan geworden van bijv. Dead Poet Society en The Reytons. Hopelijk dit jaar weer zoiets.

En anders is er altijd nog de Apero🥂
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.062
1.927
1. Foo Fighters
2. The Gaslight Anthem
3. Sum41
4. Avril Lavigne (jazeker!)
5. Neck Deep
6. Dropkick Murphy's
7. Jane's Addiction
8. Dua Lipa
9. Frank Carter
10. Simple Plan
 
  • Leuk
Waarderingen: Werchterfan

swissepfan

Support act
7 dec 2022
769
600
Trouwens ook niet onbelangrijk: Er is een kans dat we op 6 juli om 18u geconfronteerd worden met België - Nederland in de kwartfinales. Wat zouden de mogelijke scenario's zijn in dat geval? Voetbal terug op de Slope / NWW en de rest laten doorgaan volgens schema?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.497
2.001
Laat ons gewoon de eerste ronde afwachten.
The Hive en NWW meer zou dat niet moeten zijn.
Met de nieuwe indeling van de Slope lijken me daar minder mogelijkheden te zijn.
 

planettelex

Playlistbediener
12 jun 2018
17
7
Omdat ik via [email protected] geen reactie krijg probeer ik mijn vraag hier eens te stellen.

Is het mogelijk om de coins uit de voorverkoop (voucher) te uploaden naar een groupie card?
En is het mogelijk om het statiegeld van ingeleverde bekers te laten bijschrijven op de groupie card, of alleen op je persoonlijke bandje?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
 

planettelex

Playlistbediener
12 jun 2018
17
7
Wat betreft shuttlebus naar parking:
Twee jaar geleden reed er vanaf de rotonde bij camping C3 een shuttle naar wat nu P Groen 8 is. Dat lijkt dit jaar weer zo te zijn. Houdt rekening met drukte in de bus na afloop omdat deze shuttle ook wordt gebruikt door mensen die op camping de Klokkeberg staan (vlakbij P8).
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
769
600
Omdat ik via [email protected] geen reactie krijg probeer ik mijn vraag hier eens te stellen.

Is het mogelijk om de coins uit de voorverkoop (voucher) te uploaden naar een groupie card?
En is het mogelijk om het statiegeld van ingeleverde bekers te laten bijschrijven op de groupie card, of alleen op je persoonlijke bandje?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
De Coins uit voorverkoop zijn volgens mij steeds gelinkt aan je inkomticket en komen dus automatisch op je bandje terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: planettelex

swissepfan

Support act
7 dec 2022
769
600
We gaan toch niet serieus denken over het opofferen van één of meer optredens voor een wedstrijd? Voetbal is de belangrijkste bijzaak van de wereld, maar niet ten koste van het festival.
Als het echt tot België - Nederland zou komen, dan zit je toch al gauw met één derde / de helft van je bezoekers (pure gok) die dat wil zien. Ik denk niet dat je daarom heen zal kunnen als organisatie.
 

planettelex

Playlistbediener
12 jun 2018
17
7
De Coins uit voorverkoop zijn volgens mij steeds gelinkt aan je inkomticket en komen dus automatisch op je bandje terecht.
Dank je wel. Dan kun je als groep zijnde dus geen voordeel halen uit de voorverkoop. Jammer. Desalniettemin zal ik ook wel wat persoonlijke coins nodig hebben.
 

Jopie27

Playlistbediener
9 mei 2023
46
207
België - Nederland op Werchter zou briljant zijn! Gewoon op de mainstage uitzenden en Nothing but Thieves en Avril Lavigne daarna gezamenlijk alle EK hits laten vertolken met een bier helm op.
 
  • Leuk
Waarderingen: ElNiño en NiekBBQ

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
617
466
We gaan toch niet serieus denken over het opofferen van één of meer optredens voor een wedstrijd? Voetbal is de belangrijkste bijzaak van de wereld, maar niet ten koste van het festival.
Kleine correctie:

We gaan toch niet serieus denken over het opofferen van één of meer optredens voor een wedstrijd? Voetbal Muziek is de belangrijkste bijzaak van de wereld
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en Joss

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
636
500
Wacht... Er zouden toch niet werkelijk optredens geskipt worden voor voetbal op een muziekfestival als RW?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
451
597
België - Nederland op Werchter zou briljant zijn! Gewoon op de mainstage uitzenden en Nothing but Thieves en Avril Lavigne daarna gezamenlijk alle EK hits laten vertolken met een bier helm op.
Als het België - Nederland zou worden in de kwartfinales, dan kan dat alleen op zaterdag om 21.00 uur. Zal toch Dua Lipa moeten wijken...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken