Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Of even kijken naar Rüfüs. Klinkt aan de ene kant wel lekker, maar die zang is af en toe niet te doen.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.632
3.255
Nee absoluut niet, dit hadden ze moeten omdraaien. Tijd dat de queens gewoon majors gaan afsluiten
dit is waarschijnlijk wel de betere optie om een verspreide uitstroom te creëren. Zondagavond vertrekken ook al veel weekend-mensen dus is het sowieso handig als niet iedereen pas na de laatste show vertrekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Die falsetto loopt niet zo lekker na die keelproblemen, eens kijken of dat een hele show te doen blijft ook
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Nee, dit zal nooit mijn band worden. Wel tof dat ze dat stoner nummer spelen (had Homme dat album niet geproduced?). Allemaal wat te braaf en sloom wat mij betreft. Dat nummer op PkP in 2009 had veel meer power.
 
  • Leuk
Waarderingen: Daantje

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ik ben ze na hun debuutalbum bijna volledig uit het oog verloren, maar ik vind het tot nu toe wel lekker klinken, moet ik zeggen!
 

gretz

Campingartiest
5 mrt 2019
65
83
Waarom zijn er nog steeds geen moshpits in het voor-voorvak bij Arctic Monkeys?

Ik mis het wilde publiek van eerdere optredens
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Ik vond lil nas x best tof, maar dat komt misschien omdat ik een gangsterrapper net een te grote hoody, money en bitches had verwacht
Pfff die lul nas speelde zijn grootste hit niet eens, vond er geen zak aan! Vond Dermot Kennedy daarintegen juist erg verassend vandaag👏🏻….
 

wessa92

Playlistbediener
23 nov 2019
28
0
Ik snap dat zijn timing niet altijd best is en je hoort soms nog de stemproblemen die hij de afgelopen twee weken had maar het is veel beter dan ik had verwacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken