Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Bij Rosalia pakweg op de 15e rij, erna Rüfüs du Sol op de 6e rij. Wat een tentenproblematiek he zeg ;)

Heb élk optreden wat ik wou zien kunnen zien.
Ja, inderdaad, ik ook eigenlijk niets moeten missen (ok, Fever Ray ingeruild voor Editors, maar clashes zul je altijd hebben).

De Barn heisa is echt zwaar overroepen imo.

Ze moeten gewoon eens goed nadenken over op welke manier ze mensen binnenlaten voor populaire shows. Dat systeem met twee poortjes dat ze na dag twee hebben geinstalleerd heeft potentieel, maar moet verbeterd worden.
Rode kruisen bij aanvang Christine and the Queens terwijl die tent lang niet vol is en aan een sneltempo leegstroomt is gewoon niet ok.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Hoe reageerde het publiek toen Muse Showbiz starte? Ik neem aan dat het gros van het publiek het nummer niet kent.
 
Laatst bewerkt:

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
En voor alle meiden die tijdens Qotsa vertwijfeld keken of ze wel of niet de pit in wilden en die ik er tóch in heb getrokken, ik hou van jullie ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Bert

Support act
14 nov 2014
852
788
Ik vond het cashless betalen een prima verandering. Ik denk dat Werchter dit ook prima vind. Wij hebben allemaal nog een fractie van 1coin op het bandje staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Hoe reageerde het publiek toen Muse Showbiz starte? Ik neem aan dat het gros van het publiek het nummer niet kent.
Blij dat het optreden alsnog met een knaller werd afgesloten (leek even een anticlimax te worden). Ik persoonlijk vond het geweldig: een nummer buiten het geplande boekje.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
409
544
Ondanks enige vermoeidheid was zondag een topdag voor ons. Rustig begonnen met Inhaler, daarna The Barn kwartet: Gabriels, Puscifer, Christine and the Queens en Rosalia. Vooral Gabriels (wat een soul) en Rosalia (wat een show) waren geweldig.
Arctic Monkeys als afsluiter mijn hoogtepunt. Fijn dat ze hun setlist altijd wat variëren, het blijft hoe dan ook een mix van fabelachtige nummers.

Qua praktische zaken: coinsysteem supermakkelijk (nog wel coins over, dus benieuwd hoe terugbetaling gaat). Busvervoer van en naar Aarschot uitstekend geregeld, ook op de drukke momenten nauwelijks wachttijd). Netheid van het terrein prima voor elkaar, ook de toiletten over het algemeen redelijk schoon.

Mijn dochter heeft in ieder geval zin in het volgende festival 😄.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Als ze nu nog de mogelijkheid bieden om je resterende 0,x coin (of meer) te doneren aan een goed doel (Rode kruis, Inter, ...), dat zou die negatieve commentaar over die servicekost ook meteen drukken.
leuk idee!
Maar klagen over 3,5euro servicekost is volgens mij gewoon terecht
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
snap t commentaar niet echt op die kosten, voorheen kon je je bonnetjes ook niet meer terug geven in ruil voor geld en nu is de mogelijkheid er wel. dat er kosten aan verbonden zijn is jammer, maar wel begrijpelijk omdat zo'n cashless systeem eenmaal heel duur is...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken