Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Zeg Schuur, als je nu eens The Barn bandje extra verkoopt waardoor je altijd binnen kan?
Echt een verschrikkelijk plan en voor mij de dood in de pot van dit festival. Dan krijg je een klassesysteem. De rijken mogen doorlopen en het gepeupel moet in de meute wachten en dankbaar zijn voor een plekje. Hoop dat er een opstand uitbreekt als zoiets ooit zou komen net als die vip dingen bij Bks (of was het Dtrh?)
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.254
3.821
Echt een verschrikkelijk plan en voor mij de dood in de pot van dit festival. Dan krijg je een klassesysteem. De rijken mogen doorlopen en het gepeupel moet in de meute wachten en dankbaar zijn voor een plekje. Hoop dat er een opstand uitbreekt als zoiets ooit zou komen net als die vip dingen bij Bks (of was het Dtrh?)
Dan zou ik The Barn afbreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Joslittel

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Zou spiderman ook weer komen bij qotsa?
Hoe zoiets relatiefs simpel zo’n impact had! Ik keek het gisteren terug en kreeg gewoon weer kippenvel! Magie van het moment destijds kwam weer terug en dat is toch die ongrijpbare magie van een festival ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: Matjes

wessa92

Playlistbediener
23 nov 2019
28
0
Ik ben nog makkelijk binnen gekomen bij Rosalia. Het lijkt ook voller doordat veel fuckers zitten. Ik pak gewoon 3 nummers mee en ga dan terug naar Queen of the stone age
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
764
691
Het kan aan mij liggen, maar ik heb de indruk dat hij fysieke pijn heeft. Ik hoop dat zijn herstel goed gaat.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.254
3.821
Toch jammer dat Joshua er weer in meegaat.
Precies. Was toffer geweest als ie had gezegd 'hey, there's Spiderman again and now fuck off'. Maar die Vlamingen gaan daar blijkbaar goed op. Net als die bloedirritante bordjes in de lucht houden met teksten.
 

wessa92

Playlistbediener
23 nov 2019
28
0
Drie nummers mee gepakt bij rosalia , gelijk de twee beste gehoord en nu weer heerlijk aan het luisteren naar een prima rock bandje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken