Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Zeg Schuur, als je nu eens The Barn bandje extra verkoopt waardoor je altijd binnen kan?
Echt een verschrikkelijk plan en voor mij de dood in de pot van dit festival. Dan krijg je een klassesysteem. De rijken mogen doorlopen en het gepeupel moet in de meute wachten en dankbaar zijn voor een plekje. Hoop dat er een opstand uitbreekt als zoiets ooit zou komen net als die vip dingen bij Bks (of was het Dtrh?)

Echt een verschrikkelijk plan en voor mij de dood in de pot van dit festival. Dan krijg je een klassesysteem. De rijken mogen doorlopen en het gepeupel moet in de meute wachten en dankbaar zijn voor een plekje. Hoop dat er een opstand uitbreekt als zoiets ooit zou komen net als die vip dingen bij Bks (of was het Dtrh?)
Dan zou ik The Barn afbreken.

• Leuk
Waarderingen: saurus en Joslittel
Ik ben nog makkelijk binnen gekomen bij Rosalia. Het lijkt ook voller doordat veel fuckers zitten. Ik pak gewoon 3 nummers mee en ga dan terug naar Queen of the stone age

Het kan aan mij liggen, maar ik heb de indruk dat hij fysieke pijn heeft. Ik hoop dat zijn herstel goed gaat.

Toch jammer dat Joshua er weer in meegaat.
Precies. Was toffer geweest als ie had gezegd 'hey, there's Spiderman again and now fuck off'. Maar die Vlamingen gaan daar blijkbaar goed op. Net als die bloedirritante bordjes in de lucht houden met teksten.

Drie nummers mee gepakt bij rosalia , gelijk de twee beste gehoord en nu weer heerlijk aan het luisteren naar een prima rock bandje

Users who are viewing this thread