Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Billy Nomates was het toch ook niet.


Stond ook gewoon alleen op dat podium.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ik wou nog even iets kwijt over Muse: Hebben die zichzelf de lat niet te hoog gelegd van 2010 tot 2016?

mss verwachten we te veel?
Ik heb ze in die periode niet live gezien, dus kan daar niet over oordelen. Ik heb ze in 2006 gezien op Lowlands en een paar weken geleden in Den Haag. Op album zijn ze mij op een gegeven moment ook wel kwijtgeraakt, met in mijn beleving steeds mindere songs. Van het laatste album vind ik vooral Kill or be Killed en in mindere mate We Are Fucking Fucked en Verona wel tof, nadat ik flink ben gaan inluisteren voor hun show in Den Haag. De rest wel echt een stuk minder. Maar ondanks dat ze veel nieuwe nummers speelden, heb ik onwijs genoten van hun show. Het is qua live performance gewoon absolute wereldtop. Het klinkt en oogt van zo'n ontzettend hoog niveau. Het kan je ding niet zijn, of je kunt echt helemaal afhaken op hun nieuwere werk. Of misschien trek je de falcetto van Bellamy niet. Snap ik allemaal. Maar je kunt simpelweg niet zeggen dat het kwalitatief slecht is wat ze doen.
 
Laatst bewerkt:

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
766
701
Zeg Schuur, als je nu eens The Barn bandje extra verkoopt waardoor je altijd binnen kan?
Laat het uit aub.
Ik had wel al lang verwacht dat ze met 'vip'-bandjes zouden komen dat je bv bij de headliner van de daf in de 'golden circle' kan staan.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Bam; "Whatever you do, don't tell anyone!". Op Pinkpop ipv The Lost Art of Keeping A Secret de andere Rated R klassieker Feel Good Hit of The Summer, maar ik heb liever deze eigenlijk.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
166
118
Zie nu de show van Sam Fender terug, maar dat is toch best klasse.

Het kwam via de tv niet helemaal bij me binnen maar ik kan me voorstellen dat het op de weide ongetwijfeld geweldig was.

Papillon in die donkere Barn zeg, omg dat zag er intens uit! Magisch in het donker, toch goed dat die tent zo potdicht afgesloten is. 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Het kwam via de tv niet helemaal bij me binnen maar ik kan me voorstellen dat het op de weide ongetwijfeld geweldig was.

Ik zag de intense vreugde bij de band en in het bijzonder Sam zelf. Daar kan ik enorm van genieten, terwijl ik geen enkel nummer van hem ken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JorttB en JP5

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Volgens mij is er niemand weggegaan na Christine
Wel hoor. Wij met ons drieën die recht voor op de tribune stonden. Waren wel de enige drie. Christine was overigens erg bijzonder. Mooi verhaal/gedicht gegoten in muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken