Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Bizar ja. Grootste naam ooit in de Barn, dat is wel duidelijk.
Absoluut ja. Enerzijds kan je zeggen dat het knap is dat ze hem nog in de barn hebben kunnen krijgen, langs de andere kant was het een ideale Main afsluiter geweest na RHCP ofzo.
Op Primavera werkte het alvast perfect op de Main en zong iedereen woord voor woord 1h15 minuten lang alles mee (schandalig ook dat hij op RW maar 1 uur krijgt).
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Ik ben niet bereid om the Murder Capital er voor te laten schieten (denk ik....nog steeds lichte twijfel). Klote Clash....
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Ik ben niet bereid om the Murder Capital er voor te laten schieten (denk ik....nog steeds lichte twijfel). Klote Clash....
013 zaterdag 14 oktober op "Here's the Thing"

Kaarten á € 39,80

Ik ga sowieso The Murder Capital checken, maar als je nog zo twijfelt is dit wellicht een optie?

Verder spelen ze een dag eerder in Brussel (13 oktober). Solo show á € 28,50.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Bedankt voor de tip. Hou het in mijn achterhoofd voor de zaterdagavond.
Beslis op het moment zelf wel. Ik denk dat Murder Capital op de Slope ook wel eens legendarisch kan worden.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Kies sowieso maar Fred, die was vorige week in topvorm en zal dat zaterdag ook wel zijn. Verwacht wel geen boiler room set van Fred, laat pauzes tussen de liedjes waardoor de flow van een dj set er niet in zit. Maar vet en een dik feest blijft het wel!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
013 zaterdag 14 oktober op "Here's the Thing"

Kaarten á € 39,80

Ik ga sowieso The Murder Capital checken, maar als je nog zo twijfelt is dit wellicht een optie?

Verder spelen ze een dag eerder in Brussel (13 oktober). Solo show á € 28,50.
En 12 oktober in de Oosterpoort in Groningen!
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER!

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Rock Werchter op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag en verspreid over de dagen. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!

Trek je mooiste kleren aan, want we proberen uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto te maken! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻

Woensdag vanaf 21.30uur pre-party op Central Park (geen officiële meet).
Donderdag 15.30 tijdens Gayle
Vrijdag 16.00u tijdens Black Box Revelation/Bear’s den
Zondag 14.00u tussen The Teskey Brothers en Amenra

Locatie: Meeting-point ‘De Poes’

Ideale locatie aangezien je hier:
- Goed zicht hebt op de mainstage
- Dichtbij de bar bent
- Dichtbij het toilet bent

Hopelijk tot dan en proosten we op een mooi weekend!
 

Bijlagen

  • Meeting RW.png
    Meeting RW.png
    70,8 KB · Weergaven: 17

vanNelle_Monae

Campingartiest
1 jun 2023
55
33
Voor degenen die hoopten op Lana Del Rey als vervanger van Stromae. Ze treed volgende week dinsdag 4 juli op in Ziggo Dome. Met je brakke kop kun je aanstaande vrijdag om 10:00 tickets bemachtigen om dinsdag nog niet geheel uitgerust naar haar concert te gaan 🙃
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Als je voor tweede keer van auto naar camping gaat en waarbij je dus al beschikt over campingarmbandje, is er dan een andere ingang waar je door heen kunt of moet je weer helemaal achteraan in de rij sluiten?
Bij A1 kun je gewoon langs de rij lopen. Wel tassencontrole natuurlijk.
 

Jordi

Playlistbediener
31 jan 2015
15
1
Goedemiddag,

Geen idee of het hier mag, anders is verwijderen geen probleem.

Wij gaan dit jaar voor het eerst een heel weekend Rock Werchter, met tickets voor Camping A1. Nu hebben wij ongeveer 2 uur nodig om bij de camping aan te komen vanuit thuis. Voor degene met Camping A1 ervaring, wat is een "gangbare tijd" om aan te moeten sluiten in de rij voor 8 personen (5 tenten). ik hoor namelijk verhalen dat het Donderdagochtend tussen 8-9u al bomvol staat... Alvast bedankt!
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
251
299
Voor degenen die hoopten op Lana Del Rey als vervanger van Stromae. Ze treed volgende week dinsdag 4 juli op in Ziggo Dome. Met je brakke kop kun je aanstaande vrijdag om 10:00 tickets bemachtigen om dinsdag nog niet geheel uitgerust naar haar concert te gaan 🙃
Mocht Sam niet komen of Turner toch teveel last hebben van z'n stem dan is ze in elk geval in de buurt :)
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Voor degenen die hoopten op Lana Del Rey als vervanger van Stromae. Ze treed volgende week dinsdag 4 juli op in Ziggo Dome. Met je brakke kop kun je aanstaande vrijdag om 10:00 tickets bemachtigen om dinsdag nog niet geheel uitgerust naar haar concert te gaan 🙃
Hopelijk is ze dan wel op tijd
 

MCO

Nieuw lid
27 jun 2023
1
0
Weet iemand of Ticketmaster telefonisch bereikbaar is?
Een vriend van mij heeft een probleem met zijn ticket en via de 'normale' procedure via de website (formulier invullen en mail adres invoeren) komt er na 36u nog steeds geen reactie
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken