Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook aan het twijfelen voor een locker, want heel warm wordt t s avonds niet , zaterdag minima van 12 graden. Geen zin om hele dag met rugzak te lopen. Maar 35 euro vind k dan weer veel geld om een trui weg te steken
Dat hoop je he, dat er een of ander drukgebied (Geen idee hoog of laag) even alle ellende wegduwt en we strakblauwe lucht krijgen met 24,3 graden constant over de hele dag.
Dat hoop je he, dat er een of ander drukgebied (Geen idee hoog of laag) even alle ellende wegduwt en we strakblauwe lucht krijgen met 24,3 graden constant over de hele dag.
Bwa, hebben speciale vibe met het publiek gehad vorige editie die ze gewoon gaan doortrekken denk ik. Beseffen ook dat het geen makkelijk slot is dus verwacht ik er wel geen probleem mee. Bovendien en dan toch voornamelijk in mijn nabije kring (combi’s) zijn er heel wat mensen heel blij met Mumford als vervanger.
Als je voor tweede keer van auto naar camping gaat en waarbij je dus al beschikt over campingarmbandje, is er dan een andere ingang waar je door heen kunt of moet je weer helemaal achteraan in de rij sluiten?
Als je voor tweede keer van auto naar camping gaat en waarbij je dus al beschikt over campingarmbandje, is er dan een andere ingang waar je door heen kunt of moet je weer helemaal achteraan in de rij sluiten?