Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Aaah die heilige weide. Vandaag boutique en morgen classic. Maar.. je saldo zien op die bracelet lijkt me onmogelijk.
Herbruikbare bekers telkens terugbrengen mag eens over nagedacht worden
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292
Aaah die heilige weide. Vandaag boutique en morgen classic. Maar.. je saldo zien op die bracelet lijkt me onmogelijk.
Herbruikbare bekers telkens terugbrengen mag eens over nagedacht worden
Op Graspop werkte dat saldo bijhouden eigenlijk prima, dus dat zal op RW ook wel goed gaan.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.158
1.600
Is het voorvak van Rock Werchter een stuk groter gemaakt, of is dat bij Boutique specifiek om meer golden circle tickets voorvP!nk te kunnen verpatsen aan de KBC?

Het voorvak loopt nu tot de voorkant van de middelste drankstand.
 
  • Wow
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
858
Is het voorvak van Rock Werchter een stuk groter gemaakt, of is dat bij Boutique specifiek om meer golden circle tickets voorvP!nk te kunnen verpatsen aan de KBC?

Het voorvak loopt nu tot de voorkant van de middelste drankstand.
Ben jij daar ter plaatse of gewoon gezien op foto?
De witte vloeren lopen sowieso tot aan de drankstand/PA, misschien daardoor een vertekend beeld?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.158
1.600
Ben jij daar ter plaatse of gewoon gezien op foto?
De witte vloeren lopen sowieso tot aan de drankstand/PA, misschien daardoor een vertekend beeld?

Ik stond in het voorvak. Maar wanneer P!nk gaat beginnen, dan jagen ze er iedereen zonder vipbandje uit hoor. Er stond een muts van KBC al te zeuren aan de poort dat er ook andere mensen stonden. Genant en egocentrisch, want bij Ellie Goulding had je zoveel plek in dat voorvak dat je het zwanenmeer kon dansen, en achter de hekken stond iedereen op elkaar geprakt.
Ik begin dat echt serieus irritant te vinden aan Boutique. Het gaat een echt sterke headliner moeten zijn om me naar KBC's persoonretraite te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
858
Maar wanneer P!nk gaat beginnen, dan jagen ze er iedereen zonder vipbandje uit hoor.
Ja, sowieso. Zelfs hardhandig, als het moet (heb ik destijds zien gebeuren bij Fleetwood Mac).
Het zijn niet enkel vip's, maar ook de gewone man die er 160 EUR voor hebben betaald.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Ik stond in het voorvak. Maar wanneer P!nk gaat beginnen, dan jagen ze er iedereen zonder vipbandje uit hoor. Er stond een muts van KBC al te zeuren aan de poort dat er ook andere mensen stonden. Genant en egocentrisch, want bij Ellie Goulding had je zoveel plek in dat voorvak dat je het zwanenmeer kon dansen, en achter de hekken stond iedereen op elkaar geprakt.
Ik begin dat echt serieus irritant te vinden aan Boutique. Het gaat een echt sterke headliner moeten zijn om me naar KBC's persoonretraite te krijgen.
Heb ook zo n kbc kerel op mn daak gehad die geen ambiance duldde.

Je saldo raadplegen lukt hier niet. Veel onvrede daarover
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.292


Je saldo raadplegen lukt hier niet. Veel onvrede daarover

Op Graspop kan je je saldo checken op de plek waar je digitaal ook ‘munten’ kan kopen. En bij iedere uitgave kun je ook zien hoeveel je nog hebt.

Ging er eigenlijk vanuit dat ze op Werchter dezelfde techniek gebruiken.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.158
1.600
Ja, sowieso. Zelfs hardhandig, als het moet (heb ik destijds zien gebeuren bij Fleetwood Mac).
Het zijn niet enkel vip's, maar ook de gewone man die er 160 EUR voor hebben betaald.

Ja, ik was effe de Golden Circle tickets vergeten, ik dacht even dat het enkel de blauwe hoedjes waren. 😅

Maar neemt niet weg dat het er bij Rock Werchter een stuk gemoedelijker aan toe gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Goed album van QOTSA vind ik persoonlijk, elk nummer wel anders, vette riffs, verrassende twisten. Ben benieuwd welke ze spelen op RW, een opener als Sicily zou niet misstaan.
Ja geweldig album. Paper Machette, Sicily en Emotion Sickness mijn favorietjes
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Eerste paar nummers zijn wat slap, maar daarna stijgt het niveau snel. Paar van de beste QOTSA nummers.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Al kijkende naar Pinkpop dees daag: Werchter slaat de plank mis door Electric Callboy volledig aan Alcatraz te gunnen (althans ik denk dat ze die best hadden kunnen delen) en, Robbie Williams had zeker niet misstaan op RW. Hij is nog steeds die ras entertainer die een zo fkn toegankelijke show voor wie dan ook neerzet... met een echt wel prima band erbij.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.158
1.600
Tussen 26 en 29 graden momenteel! ♥️

Fuck me met een tube zonnecréme. Dat is overdag echt brutal. Vandaag op Boutique zag je al mensen uit het publiek gehaald worden. Èen meisje zag even bleek als het wit van deze pagina.
 
  • Haha
Waarderingen: Raoul

Ook_gij

Campingartiest
30 nov 2022
82
58
Ik lees dat het een drama was met het verkeer en met parkeren. Ik mag toch hopen dat ze dit nog even finetunen, de komende anderhalve week.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Ik lees dat het een drama was met het verkeer en met parkeren. Ik mag toch hopen dat ze dit nog even finetunen, de komende anderhalve week.
Dit gaat altijd zo blijven en was ook vooraf hier voorspelt. Geen enkele reden om te verwachten dat dit beter zal gaan behalve dat de bezoekers meer gespreid komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken