Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
78
42
Mijn grootste trauma is David Bowie, en dan 2manydjs krijgen. Tja 🤷‍♂️. Dat was kort dag nog behoorlijk goed geregeld, maar ook enorm zuur.

Pukkelpop had het ook voor met Neil Young, daar zijn echt mega inspanningen geleverd om dat op te lossen. Was Major Lazer de vervangen en kregen de Young fans hun geld terug, behoorlijk goed opgelost.

Wees maar zeker dat ze hard hun best gaan doen, maar toveren is moeilijk.
Ja zeker en vast. Is ook allemaal persoonlijk he. Ik ben bijvoorbeeld grote fan van Green Day dus ik zou lachen in mijn vuistje moesten die als vervanger komen maar dan begrijp ik ook zeker dat half het forum hier dan in de fik staat.
 

AppieK

Playlistbediener
28 mei 2014
8
16
Een paar jaar geleden toen Dave Grohl zijn been brak mocht Royal Blood dat weekend twee keer optreden. Beetje flauwe oplossing maar logisch als het laatst minute is. Nu hebben ze nog wel even de tijd om een leuke vervanger te zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Een paar jaar geleden toen Dave Grohl zijn been brak mocht Royal Blood dat weekend twee keer optreden. Beetje flauwe oplossing maar logisch als het laatst minute is. Nu hebben ze nog wel even de tijd om een leuke vervanger te zoeken.
Naast Royal Blood ook nog eens Faith No More als headliner toen. Wel een mooie tegemoetkoming.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dingen als Angele of Blur gaan ze nooit doen. Ze hebben ook er baat bij dat die events goed verkopen.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
483
Ik gok ook dat het gewoon Sam Smith zal worden. Die heeft nog het meeste ruimte in hun agenda. Zeker gezien die vrijdag in het Sportpaleis staat zullen daar makkelijk de nodige handtekeningen gezet kunnen worden.

Ik zie ze Robbie zijn productie bovendien niet eerst van Kroatië naar Werchter sturen om ze vervolgens weer naar Griekenland te sjouwen. Dan maakt Lizzo nog meer kans maar lijkt nergens drie dagen op rij op te treden. Tenzij er nog iemand is die we over het hoofd zien? Lana Del Rey eventueel?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.409
1.914
Lana en die Main. Geen gelukkige combo.
Verder zie ik de overlap tussen beide acts niet.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.522
3.024
Is Sam Smith echt headlinermateriaal tegenwoordig? Ik zou hem dus serieus ergens in de middag op de Main verwachten.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Hoeveel € extra heeft Depeche Mode nodig om 3 dagen na elkaar op te treden?
Als we allen een beetje bijleggen...
Spijtig genoeg spelen die echt consequent 2 dagen na mekaar. Zal ook wel de reden zijn dat ze in 2024 een dagevent gaan doen en waarschijnlijk niet RW.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Spijtig genoeg spelen die echt consequent 2 dagen na mekaar. Zal ook wel de reden zijn dat ze in 2024 een dagevent gaan doen en waarschijnlijk niet RW.
Speelden die in 2013 dan geen 2 dagen na elkaar? Toen is het wel gelukt. Hebben al vaak op RW gestaan eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken