Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.884
1.095
Ik zie ze Robbie zijn productie bovendien niet eerst van Kroatië naar Werchter sturen om ze vervolgens weer naar Griekenland te sjouwen.

Puur commercieel gezien is Robbie W de naam die tickets doet verkopen, gezien het uitverkochte Sportpaleis en de vraag naar meer tickets.

Heb het concert gezien en productie was pover (maar zeker oké).
Dus puur naar doorsluizen van infrastructuur lijkt mij er niks onoverkomelijk te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

swissepfan

Support act
7 dec 2022
936
825
Puur commercieel gezien is Robbie W de naam die tickets doet verkopen, gezien het uitverkochte Sportpaleis en de vraag naar meer tickets.

Heb het concert gezien en productie was pover (maar zeker oké).
Dus puur naar doorsluizen van infrastructuur lijkt mij er niks onoverkomelijk te zijn.
Ik zie het graag gebeuren hoor, daar niet van. Er zijn weinig andere beschikbare artiesten waar een groot deel van de bezoekers meerdere hits van kan meekwelen, dus het zou een logische zet zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
747
925
Heel erg balen en ik hoop van harte dat het spoedig beter met hem gaat.

Ik gaf enkele weken terug al aan dat ik Robbie een sterke vervanger zou vinden mocht de stekker uit de tour gaan. Lijkt me voor huidige kaarthouders die een kaart voor Stromae kochten prima acceptabel en is ook commercieel genoeg om nog nieuwe kaarten te doen verkopen. Verder gaan veel combitickethouders daar naar mijn verwachting wel aardig content mee zijn.

Ik vond zijn Sportpaleis show in iedergeval ontzettend sterk. Pure entertainer.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Flink balen dat Stromae niet meer komt. De show vorig jaar op SZiget gezien en wat een performance! Kan me best voorstellen dat de optredens die hij telkens maar levert hem ook veel energie kosten.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
172
172
😂😂oei…tijd voor een Sam Smith update? Niet mijn muziek maar meneer is veel groter dan je denkt.
Ik heb minder met Sam Smith dan met Stromae. Vind het daarom.echt balen dat ik Stromae na paar jaar hopen nog niet ga zien.

Maar vind persoonlijk dan wel weer dat je als festival met Sam Smith een hele goede hebt! En dat ik ermee vertrouwen hebt dat die dag daarmee uit gaat verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.889
8.894
Toch vrij tussen 18 juni en augustus?
bedoelde dat de zaterdagheadliner van werchter zou moeten cancellen zodat metallica hun double show different setlist dingetje kunnen doen net als bij de rest van de tour, op donderdag en zaterdag. (was niet serieus bedoeld natuurlijk)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.182
5.586
Heel erg balen en ik hoop van harte dat het spoedig beter met hem gaat.

Ik gaf enkele weken terug al aan dat ik Robbie een sterke vervanger zou vinden mocht de stekker uit de tour gaan. Lijkt me voor huidige kaarthouders die een kaart voor Stromae kochten prima acceptabel en is ook commercieel genoeg om nog nieuwe kaarten te doen verkopen. Verder gaan veel combitickethouders daar naar mijn verwachting wel aardig content mee zijn.

Ik vond zijn Sportpaleis show in iedergeval ontzettend sterk. Pure entertainer.
Ik in ieder geval niet, maar donderdag is Iggy Pop toch al mijn headliner
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
747
925
Ik in ieder geval niet, maar donderdag is Iggy Pop toch al mijn headliner
Of ze moeten zo ballsy zijn en Iggy Pop een headlineshow op de main geven!

Ik weet dat dat niet gaat gebeuren en toch lijkt het me wel wat. Laat een paar toffe gastartiesten meekomen waar dhr. Pop de afgelopen jaren mee heeft gewerkt (waaronder op zn nieuwe album) en je kan best wel iets unieks wegzetten. Die speelt heel die main naar de getver dan joh.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Puur commercieel gezien is Robbie W de naam die tickets doet verkopen, gezien het uitverkochte Sportpaleis en de vraag naar meer tickets.

Heb het concert gezien en productie was pover (maar zeker oké).
Dus puur naar doorsluizen van infrastructuur lijkt mij er niks onoverkomelijk te zijn.
Dit is toch niet het Pinkpop draadje? Heb toch hoop dat RW met wat passenders komt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
bedoelde dat de zaterdagheadliner van werchter zou moeten cancellen zodat metallica hun double show different setlist dingetje kunnen doen net als bij de rest van de tour, op donderdag en zaterdag. (was niet serieus bedoeld natuurlijk)
Voor Metallica weten we op the slope wel een gaatje te vinden voor het tweede concert.
 
  • Haha
Waarderingen: SytzeAbbing en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken