Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.536
Verwacht nieuws maar tegelijkertijd ook enorm treurig voor de persoon in kwestie. Serieuze onthoofding van de Werchter donderdag.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Ga hier maar eens een vervanger voor vinden. Stromae is uniek. Dan kom je op heel iets anders uit. Geen idee wat opties zijn. Florence Greenday??
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Herman kan nog eens oldschool aan het werk.

Neemt niet weg, heel dat management van Stromae. Oorveeg is op zijn plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.019
8.662
Ga hier maar eens een vervanger voor vinden. Stromae is uniek. Dan kom je op heel iets anders uit. Geen idee wat opties zijn. Florence Greenday??
Ik kan alleen op Lizzo komen en heel misschien Robbie Williams. Als we het hebben over raakvlakken met zijn doelgroep he.

Mumford gaan ze wel bewaren voor volgend jaar. En ik hoop het niet zegt dan serieus liever Robbie.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
849
575
Jammer voor stromae zelf vooral ook, moet echt niet goed gaan.

Als je nu die donderdag mainstage ziet.. wordt heel moeilijk uit te verkopen. En vraag me af wat er uit de bus kan komen als vervanging. Zoveel opties zijn er niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Jammer voor Stromae. Hopelijk snel weer beter.
Herkansing voor de getalenteerde bookers om iets te booken die dag wat me muzikaal wel kan boeien.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Jammer voor stromae zelf vooral ook, moet echt niet goed gaan.

Als je nu die donderdag mainstage ziet.. wordt heel moeilijk uit te verkopen. En vraag me af wat er uit de bus kan komen als vervanging. Zoveel opties zijn er niet
You never know he… op zich hebben ze in 2015 Foo’s in erg korte tijd ook mooi vervangen. Even groot lukte sowieso niet. Evenwaardig wel.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.706
Is Robbie Williams beschikbaar? Anders voorzie ik wellicht een switch in dagen als dat mogelijk is: QOTSA van die zondag af halen?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Kudos wel voor de zeer open communicatie van RW hierin. Geen waanbeelden en accepteren dat er waarschijnlijk mensen hun tickets nu wel zullen proberen te annuleren doorverkopen.

Als ze er voor open staan, lijkt Sam Smith een mooie optie voor mij. Maar eveneens zie ik in het slechtste geval Oscar doorschuiven naar dat slot (staan al 2 grote namen voor uiteindelijk). Lizzo zit met optredens ervoor en erna dus uitgesloten. The Weeknd kan maar zit met KBS. Lijkt me een heel moeilijke puzzel...
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken