Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
205
110
Leuk die foto’s🙌🏻! Voorpret!! Krijg na het zien van de foto’s gruwelijk zin in RW🥳….
Volgensmij gaan alle tickets toch weer hard, en verkoopt het gewoon weer uit, zelfs camping tickets al dus…
Nu nog hopen op ☀️😉
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.774
Drop die nieuwe muziek maar. Enorm benieuwd naar.
Hier ook. Niet iedereen was fan maar ik vond Villains heel goed. The Evil Has Landed en Feet Fon't Fail Me. Era Vulgaris blijft mijn favoriet, die vuile geschiftheid gaan ze nooit meer evenaren.

Ook goed dat ze altijd uitgebreid touren met een nieuwe plaat dus ik verwacht een zaalshow waar ik zeker bij zal zijn. Beetje copium voor het missen van hun set op RW door Rosalia (die volgens mij nog veel harder zal knallen).
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Niet happig op foto's van passanten? Sluit dan je terrein volledig af zou ik denken.
Succes om dat gigantisch terrein (dat te bereiken is vanuit alle hoeken) direct af te sluiten vanaf dag1.
Opbouw mag pas 1mei beginnen, planning Veldemann/stageco zit momenteel zo vol dat ze direct moeten beginnen opbouwen.

Trouwens, vorig jaar klacht op gekomen :ROFLMAO:
"joggers" vonden het niet kunnen dat hun looproute was afgesloten... Laat dat toch open tot enkele dag voor het festival...
Ja ok, en dan ff onder ne 5Tonner belanden....
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
718
649
Angstvallig stil rondom Stromae .. al een maand niks geen update.
De vraag is natuurlijk wat verwachten we?
Als hij wel zou komen zie ik niet waarom ze nog zouden iets melden daarover, als hij niet zou komen zullen ze waarschijnlijk pas met een alternatief communiceren maar dan moet je dat eerst bevestigd krijgen wat denk ik nog wel even kan duren. Blijft echt koffiedik kijken wat het wordt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.103
8.774
De vraag is natuurlijk wat verwachten we?
Als hij wel zou komen zie ik niet waarom ze nog zouden iets melden daarover, als hij niet zou komen zullen ze waarschijnlijk pas met een alternatief communiceren maar dan moet je dat eerst bevestigd krijgen wat denk ik nog wel even kan duren. Blijft echt koffiedik kijken wat het wordt.
Die tour is veel meer dan RW alleen hè. Begin juni zou hij eerst nog twee keer Paleis 12 doen bijvoorbeeld. Ik verwacht zeker een statement vanuit het Stromae kamp zelf. Ook omdat hij zelfs in zijn vorige bericht verwees naar ‘hopelijk snel met goed nieuws te komen’.

Los daarvan zal RW zelf ook wel graag een ‘groen licht’ post willen delen. Ik kan me voorstellen dat die donderdagticketverkoop al sinds dit Stromae nieuws helemaal stilligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.562
3.160
“Een vervanger is er nog niet. Er is geen draaiboek voor dit soort situatie, geen plan B of C dat klaarligt als een headliner afzegt. Onze programmatoren zijn aan het werk om de best mogelijke vervanger vast te leggen. We houden je op de hoogte.”

Die graven zich behoorlijk in. Wordt het straks toch Kings of Leon of Green Day.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en PJ

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.633
4.637
“Een vervanger is er nog niet. Er is geen draaiboek voor dit soort situatie, geen plan B of C dat klaarligt als een headliner afzegt. Onze programmatoren zijn aan het werk om de best mogelijke vervanger vast te leggen. We houden je op de hoogte.”

Die graven zich behoorlijk in. Wordt het straks toch Kings of Leon of Green Day.
Hadden al een maand kunnen werken aan vervanging
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en Oh Well

Gebruikers die dit onderwerp bekijken