Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Nu al nogal wat veranderingen op het terrein precies. En ze zijn nog maar begonnen met bouwen.

Ik zou het wel leuk vinden moesten de schermen op de mainstage à la coachella zouden zijn. Zag er wel een leuke beleving uit.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Ik zag op dat kroningsconcert in Engeland een wrede led-balk bovenin de stage. Kun je leuke dingen mee doen tijdens optredens. Vind ik wel iets voor RW.

Hoogstwaarschijnlijk zit ik op Werchter in een rolstoel na een operatieve behandeling. Ik zou Werchter echter voor geen geld van de wereld willen missen.

Heeft iemand ervaring met een festival in rolstoel? Of weten jullie of het mogelijk is om een soort gehandicapten kaart aan te vragen?

Hoogstwaarschijnlijk zit ik op Werchter in een rolstoel na een operatieve behandeling. Ik zou Werchter echter voor geen geld van de wereld willen missen.

Heeft iemand ervaring met een festival in rolstoel? Of weten jullie of het mogelijk is om een soort gehandicapten kaart aan te vragen?
Contacteer Inter eens en leg je situatie uit. Die mensen doen gouden dingen.

• Geweldig
Waarderingen: Nielso en Berninger220
Er gaan heel wat leuke veranderingen zijn aan het terrein. Via socials ga je dat wel tijdig horen.
@Marnik, wees voorzichtig met die foto’s, ik weet dat ze daar bij den bureau niet zo happig op zijn.

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Wij liggen elk kaar op de adl-camping met enkele vrienden met een beperking. Fantastisch goed geregeld. Gewoon tijdig aanvragen bij inter!

• Leuk
Waarderingen: Berninger220 en jimmywe
Ik zou het wel leuk vinden moesten de schermen op de mainstage à la coachella zouden zijn. Zag er wel een leuke beleving uit.
Ja, ik blijf daar ook voor pleiten.
Zou de beste verandering zijn in jaren.
Met Barco uit België zou zoiets toch moeten mogelijk zijn, maar ik veronderstel dat ze dan meteen de hele main stage zullen moeten vervangen.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Andere inrichting van het podium wss? Hopelijk komt dat ten goede van de optredens, want die vielen vaak dood op dat podium
Vaak dood? Heb toch echt leuke optredens gehad op the slope. Vind the slope echt een goede toevoeging. Juist omdat je lekker dicht bij de artiest staat.
Een deel van het publiek komt natuurlijk ook in die hoek om een hapje te eten.

Vaak dood? Heb toch echt leuke optredens gehad op the slope. Vind the slope echt een goede toevoeging. Juist omdat je lekker dicht bij de artiest staat.
Een deel van het publiek komt natuurlijk ook in die hoek om een hapje te eten.
Savonds wel ja, maar overdag lijkt het soms eerder op een picknickplek met achtergrondmuziek

Users who are viewing this thread