Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zag op dat kroningsconcert in Engeland een wrede led-balk bovenin de stage. Kun je leuke dingen mee doen tijdens optredens. Vind ik wel iets voor RW.
Hoogstwaarschijnlijk zit ik op Werchter in een rolstoel na een operatieve behandeling. Ik zou Werchter echter voor geen geld van de wereld willen missen.
Heeft iemand ervaring met een festival in rolstoel? Of weten jullie of het mogelijk is om een soort gehandicapten kaart aan te vragen?
Hoogstwaarschijnlijk zit ik op Werchter in een rolstoel na een operatieve behandeling. Ik zou Werchter echter voor geen geld van de wereld willen missen.
Heeft iemand ervaring met een festival in rolstoel? Of weten jullie of het mogelijk is om een soort gehandicapten kaart aan te vragen?
Er gaan heel wat leuke veranderingen zijn aan het terrein. Via socials ga je dat wel tijdig horen. @Marnik, wees voorzichtig met die foto’s, ik weet dat ze daar bij den bureau niet zo happig op zijn.
Ja, ik blijf daar ook voor pleiten.
Zou de beste verandering zijn in jaren.
Met Barco uit België zou zoiets toch moeten mogelijk zijn, maar ik veronderstel dat ze dan meteen de hele main stage zullen moeten vervangen.
Vaak dood? Heb toch echt leuke optredens gehad op the slope. Vind the slope echt een goede toevoeging. Juist omdat je lekker dicht bij de artiest staat.
Een deel van het publiek komt natuurlijk ook in die hoek om een hapje te eten.
Er gaan heel wat leuke veranderingen zijn aan het terrein. Via socials ga je dat wel tijdig horen. @Marnik, wees voorzichtig met die foto’s, ik weet dat ze daar bij den bureau niet zo happig op zijn.
Vaak dood? Heb toch echt leuke optredens gehad op the slope. Vind the slope echt een goede toevoeging. Juist omdat je lekker dicht bij de artiest staat.
Een deel van het publiek komt natuurlijk ook in die hoek om een hapje te eten.