Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Ik ga eerlijk zijn. Ik vind de Peppers op herhaling niet meer erg. Een band als Rammstein staat dit jaar ook opnieuw in Belgie, zat mensen hebben wederom kaartjes gekocht na Oostende, ik heb zelf getwijfeld.

Dat ik de Peppers weer ga zien, tja. Dat nieuwe album is wel lekker en in hun geval weet ik ook nog niet wat ze gaan spelen. Doe nou maar eens Can't Stop en Otherside denk ik dan.

Veel liever de Peppers met Frusciante en Flea op herhaling voor mii, dan een headliner waar ik helemaal niks mee heb als Arcade Fire of Florence.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Stromae cancelled alles tot eind mei. Leg al maar contacten zou ik denken.
Ok, dit is een flink eind kut.

Geen idee hoeveel donderdagkaarten er al verkocht waren maar na dit nieuws gaan die er niet veel meer verkopen gok ik. Met grote afstand de grootste naam op donderdag…
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Die gaat echt niet op RW spelen. Hoop op een leuke vervanger. Kunnen ze Angèle hier niet voor polsen?
Zul je straks zien dat die misselijke Lizzo alsnog op de line-up verschijnt...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Die gaat echt niet op RW spelen. Hoop op een leuke vervanger. Kunnen ze Angèle hier niet voor polsen?
Zul je straks zien dat die misselijke Lizzo alsnog op de line-up verschijnt...
Pukkelpop zal die redelijk exclusieve show van Angèle wel kunnen gebruiken. Al staat ze ook al op CORE…

Lizzo lijkt me echt de meest geschikte kandidaat voor dit. Zou dan wel 3 dagen na elkaar moeten spelen maar soit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Verkoopt Angele in België niet een pak meer kaarten dan Lizzo? Zou dan een downgrade zijn toz Stromae.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Verkoopt Angele in België niet een pak meer kaarten dan Lizzo? Zou dan een downgrade zijn toz Stromae.
Angele is een beetje te veel in Belgie geweest. Een beetje een mini- Stromae, na al die zaalshows. Ze staat ook al op CORE en Pukkelpop, beide totaal nog niet uitverkocht. Daar nog eens RW bij knallen gaan ze echt niet doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ik heb wel oprecht medelijden met Paul van Haver. Alle signalen lijken mij er op te wijzen dat hij er mentaal weer behoorlijk doorheen zit? Ik had hem met zijn comeback echt goede begeleiding gegunt maar zijn management heeft hem echt van 0 naar 120 laten gaan. Zo iemand wordt continu geleefd.

Ik zie hem ook niet op Werchter verschijnen. Ik hoop op een deftige vervanger, zouden de Red Hot Chili Peppers niet kunnen (grapje)? Wel mooi klote want de headliners zijn dit jaar al zo magertjes, Stromae is net een show waar ik echt naar uit keek.

Mij lijkt Robbie Williams oprecht een goede vervanger. Misschien wat oubolliger maar wel een enorme entertainer en ook een publiekstrekker. Ik heb hem gezien in het Sportpaleis en hij is momenteel in topvorm. Heeft ook nog plek in zijn agenda.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Vind Robbie Williams ook geen gekke gedachte.
Of laat goede vrienden Editors een dagje eerder nog een keer opdraven. Dan is de show de dag erna in de Barn ook wat minder druk hopelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul en Timmetje

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Zeer spijtig
Dat management is ook echt dom geweest. Na de vorige keer net hetzelfde meegemaakt te hebben, nu wederom te veel hooi op de vork genomen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken