Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
561
520
Vind Robbie Williams ook geen gekke gedachte.
Of laat goede vrienden Editors een dagje eerder nog een keer opdraven. Dan is de show de dag erna in de Barn ook wat minder druk hopelijk.
Opzich een toffe gedachte maar ik heb liever dat de Barn show uniek blijft.

Had Faith No More of System of a Down of Volbeat of Paul McCartney niet nog iets goed te maken van 2020? Een van die vier zou ik fantastisch vinden maar acht ik niet realistisch
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Nuja, ALS hij die shows op RW en DTRH alsnog komt doen, dan gaan die extra memorabel zijn…
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.456
We zullen wel zien zeker? Wees er maar zeker van dat er lijntjes uitgegooid worden.

Denk eigenlijk dat hij gewoon zal spelen. Maar denk dat alles buiten België er aan zal zijn voor de moeite.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
We zullen wel zien zeker? Wees er maar zeker van dat er lijntjes uitgegooid worden.

Denk eigenlijk dat hij gewoon zal spelen. Maar denk dat alles buiten België er aan zal zijn voor de moeite.

Als hij RW speelt zal hij DTRH ook wel spelen toch?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
561
520
Ja, snap ik wel.

Zou wat apart zijn als hij die donderdag wel in Werchter speelt en datzelfde weekend niet in Beuningen. Dat kan niet echt imo.
Het zou me niks verbazen als heel die tour gewoon afgeblazen wordt.

De beste man moest maar eens op zoek naar beter management die ook de persoon de juiste coaching geeft.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.142
1.570
Het is geen Werchter zonder nagelbijtend afwachten of een headliner het gaat redden.

Ik blijf voorlopig positief en ga er van uit dat Stromae met wat gas terug nemen die grote headline show op Werchter wel gaat doen.

If not...dan heeft die donderdag een gigantisch probleem lijkt me. The 1975 bumpen zou belachelijk zwak zijn, Lizzo zou bij veel mensen ook slecht vallen. Je moet echt gewoon een grote mainstream naam daar kunnen zetten om het op te vangen.

Een Robbie kan dat op zich, maar ze kunnen ook Goose inschakelen om vrijdag in de Barn te spelen en Editors op donderdag die main laten afsluiten. Het zou geen perfecte oplossing zijn, maar wel één van de weinige die ik zie werken met de huidige affiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Het is geen Werchter zonder nagelbijtend afwachten of een headliner het gaat redden.

Ik blijf voorlopig positief en ga er van uit dat Stromae met wat gas terug nemen die grote headline show op Werchter wel gaat doen.

If not...dan heeft die donderdag een gigantisch probleem lijkt me. The 1975 bumpen zou belachelijk zwak zijn, Lizzo zou bij veel mensen ook slecht vallen. Je moet echt gewoon een grote mainstream naam daar kunnen zetten om het op te vangen.

Een Robbie kan dat op zich, maar ze kunnen ook Goose inschakelen om vrijdag in de Barn te spelen en Editors op donderdag die main laten afsluiten. Het zou geen perfecte oplossing zijn, maar wel één van de weinige die ik zie werken met de huidige affiche.
Die gaan toch nooit opzettelijk een grote naam van een daglineup plukken? Hoe rot zou dat zijn naar vrijdagticketverkopers toe...

Zie naast Lizzo en Robbie weinig logische en min of meer 'waardige' beschikbare vervangers.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
En nu maar hout vasthouden dat ook Strormzy en Sam Fender gewoon komen.

Van de 3 grootste namen die dag was Stromae nu wel degene waarvan ik het zekerst was dat die zal komen opdagen...
 
  • Wow
Waarderingen: BetterDays

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Dag forumvrienden
Momenteel zijn we feedback aan het verzamelen over enkele mogelijke veranderingen aan de forumstructuur.
Kom gerust je ongezouten mening geven in dit topic --> LINK
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
561
520
En nu maar hout vasthouden dat ook Strormzy en Sam Fender gewoon komen.

Van de 3 grootste namen die dag was Stromae nu wel degene waarvan ik het zekerst was dat die zal komen opdagen...
Wat een trieste grap zou dat zijn, als de drie topnamen van de moeilijke donderdag allen weg zouden vallen.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
839
565
En nu maar hout vasthouden dat ook Strormzy en Sam Fender gewoon komen.

Van de 3 grootste namen die dag was Stromae nu wel degene waarvan ik het zekerst was dat die zal komen opdagen...
Dacht ook dat bij de andere 2 een veel grotere kans tot afzeggen was.

Zou heel sterk zijn moest hij werchter spelen en andere shows rond die datum niet. Zal alles of niets worden denk ik.

Mogelijke vervanger lijkt me ook Robbie. Zou wel een vreemde combi met stormzy worden .

Guns n Roses ook in de buurt maar denk niet dat graspop dat zou kunnen appreciëren.

Door gewoon Editors te verplaatsen lijkt me die donderdag niet gered.

Maar vooral hopen dat stromae gewoon komt. Al is het vooral te hopen dat hij weer snel gezond is
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.172
Áls Stromae niet zou komen, dan lijkt Lizzo mij de logische boeking voor die donderdag. Ook al omdat ze voor nog geen enkel ander Belgisch festival aangekondigd is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken