Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

reaper

Support act
26 okt 2015
1.100
924
Dus warme oproep als iemand mij die kan bezorgen DM mij even en dan leg ik uit waarom
Zou deze enorm graag hebben wegens emotionele waarde.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Vroeger stal ik altijd posters op de universiteit, heb denk ik 2016 tot 2018 liggen dus laat maar weten als je er nog specifieke nodig hebt @reaper
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
295
417
Ik verzamel ook alle affiches. Ik mis er nog enkele. 2016 en 2018 in groter formaat dat A4, ontbreekt ook nog in mijn collectie. Dus moest je er nog meerdere op overschot hebben.. heel graag!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Kan je die niet downloaden van het net en laten drukken bij een drukker?
Of een mailtje naar RW sturen kan soms ook helpen.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.100
924
Vroeger stal ik altijd posters op de universiteit, heb denk ik 2016 tot 2018 liggen dus laat maar weten als je er nog specifieke nodig hebt @reaper

Kan je die niet downloaden van het net en laten drukken bij een drukker?
Of een mailtje naar RW sturen kan soms ook helpen.

voor mij is het vooral die Ene van Liam Gallagher dit jaar (waar ik eerder vandaag voor gemaild heb naar RW. en historie gewijs nog die van 2009 waar oasis op staat.

mijn vader en ik waren hevig fan van Oasis en de iteraties daarna. (en de war on drugs, de enige 2 die altjid op repeat stonden)
ik heb oa een gesigneerde gouden plaat van hun hangen.
we hebben ze over heel belgie, in eender welke bezetting gezien, tot in club 69 van STUBRU.

hij is begin vorig jaar overleden door kanker en ik heb sindsdien Oais/Gallagher muziek niet meer live willen of kunnen beluisteren omwille van de emotionele band. daardoor ook HEAR HEAR geskipt.
Oa de uitvaartmuziek was doorspekt met oasis en TWOD muziek.

heb wel vorig jaar hem uitgestrooid tijdens de war on drugs op werchter vorig jaar. als bij wijze van passend afscheid en een soort band te houden met de plek waar hij graag was en verbonden is met enorm veel fijne herinneringen.

Het zal voor mij de eerste keer zijn ooit zonder hem dat ik ze/hem live ga aanhoren en dat gaat toch wel raar doen, vandaar zou ik wel een poster willen aan wat een enorm emotionele show gaat zijn (zeker met champagne supernova ons favoriete song) .
 
Laatst bewerkt:

reaper

Support act
26 okt 2015
1.100
924
is tevens de enige mogelijke clash die ik wil vermijden dit jaar.
Wardruna & Liam al zal het altijd uitdraaien voor Liam in dit geval :)
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
voor mij is het vooral die Ene van Liam Gallagher dit jaar (waar ik eerder vandaag voor gemaild heb naar RW. en historie gewijs nog die van 2009 waar oasis op staat.

mijn vader en ik waren hevig fan van Oasis en de iteraties daarna. (en de war on drugs, de enige 2 die altjid op repeat stonden)
ik heb oa een gesigneerde gouden plaat van hun hangen.
we hebben ze over heel belgie, in eender welke bezetting gezien, tot in club 69 van STUBRU.

hij is begin vorig jaar overleden door kanker en ik heb sindsdien Oais/Gallagher muziek niet meer live willen of kunnen beluisteren omwille van de emotionele band. daardoor ook HEAR HEAR geskipt.
Oa de uitvaartmuziek was doorspekt met oasis en TWOD muziek.

heb wel vorig jaar hem uitgestrooid tijdens de war on drugs op werchter vorig jaar. als bij wijze van passend afscheid en een soort band te houden met de plek waar graag was en verbonden is met enorm veel fijne herinneringen.

Het zal voor mij de eerste keer zijn ooit zonder hem dat ik ze/hem live ga aanhoren en dat gaat toch wel raar doen, vandaar zou ik wel een poster willen aan wat een enorm emotionele show gaat zijn (zeker met champagne supernova ons favoriete song) .
Ah ja? Was je er ook bij in de botanique?
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
749
1.263
voor mij is het vooral die Ene van Liam Gallagher dit jaar (waar ik eerder vandaag voor gemaild heb naar RW. en historie gewijs nog die van 2009 waar oasis op staat.

mijn vader en ik waren hevig fan van Oasis en de iteraties daarna. (en de war on drugs, de enige 2 die altjid op repeat stonden)
ik heb oa een gesigneerde gouden plaat van hun hangen.
we hebben ze over heel belgie, in eender welke bezetting gezien, tot in club 69 van STUBRU.

hij is begin vorig jaar overleden door kanker en ik heb sindsdien Oais/Gallagher muziek niet meer live willen of kunnen beluisteren omwille van de emotionele band. daardoor ook HEAR HEAR geskipt.
Oa de uitvaartmuziek was doorspekt met oasis en TWOD muziek.

heb wel vorig jaar hem uitgestrooid tijdens de war on drugs op werchter vorig jaar. als bij wijze van passend afscheid en een soort band te houden met de plek waar graag was en verbonden is met enorm veel fijne herinneringen.

Het zal voor mij de eerste keer zijn ooit zonder hem dat ik ze/hem live ga aanhoren en dat gaat toch wel raar doen, vandaar zou ik wel een poster willen aan wat een enorm emotionele show gaat zijn (zeker met champagne supernova ons favoriete song) .
Brok in mijn keel bij het lezen man.

Hoop voor je dat je aan de poster kan geraken 🙏
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken