Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verdomme, Stormzy clasht met Iggy Pop. Doemme doemme. Te zeggen dat het prefect was geweest als Charlotte en Iggy van plaats wisselen (wat logischer is).
Hangt van de headliners af. Dit jaar zijn er geen namen waarbij ik dat had verwacht (mss afgezonderd van Muse). Echt grote namen krijgen normaal wel minstens 2u zoals Pearl Jam en Metallica vorig jaar
Muse slechts anderhalf uur vind ik een (positieve) verrassing. Dan gaan ze alvast niet hun gewone stadiumshow meenemen naar Werchter zoals de vorige keer en een gebalde festivalsets kunnen spelen.
Hangt van de headliners af. Dit jaar zijn er geen namen waarbij ik dat had verwacht (mss afgezonderd van Muse). Echt grote namen krijgen normaal wel minstens 2u zoals Pearl Jam en Metallica vorig jaar
Ik voel, met de bekendmaking van CDW, een Stromae-cancel in de lucht hangen. Vorige keer de Barn afgesloten, nu twee slots daarvoor.. terwijl ze alleen maar een pak groter is geworden. Het zal wel.
Hahaha zie net dat Lil Nas en J.I.D clashen, dan boeken ze eens 2 redelijk bekende rappers/hiphop en laten ze die toch clashen zeker
Edit: zie net het bericht van @mattman achja dan maar 2×
Enkels Muse speelt normaal langer
Arctic Monkeys stond vorig jaar op Pkp aanvankelijk zels maar 70min gepland en RHCP heb ik nooit meer dan 1u30 weten spelen op een festival