Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Die afsluitende act op zondag is toch meestal niet het beste concert van het weekend. Het is gewoon altijd zo druk, iedereen komt kijken zodat er ook veel niet-fans aanwezig zijn, Er gaan altijd veel mensen door om geen file te hebben hoe goed het optreden ook is,... AM was zeker niet slecht in 2018. Ze speelden een best off setlist met nummers uit alle albums en het klonk gewoon heel goed. Alleen is Alex niet echt de man om een loom publiek over de streep te trekken. Denk wel dat dat nu iets beter kan gaan, hij heeft zijn dandy act een beetje laten vallen intussen.

RHCP dit jaar beetje zelfde verhaal. Ze klonken goed, leuke setlist, goede jams. Enkel het feit dat de pauzes tussen de nr's te lang waren zorgde ervoor dat het geen groot feest werd.

Het is een moeilijk spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V en simonbolivar

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Het is in elk geval een trend dat voor veel mensen na 5 dagen festivallen zondagavond het vat wel af is. Ook hebben velen geen volledige dag verlof op maandag. Je ziet dat even goed in de vip, dat is ook zo op Pukkelpop op zondag en Boutique dit jaar was het ultieme toppunt. Vindt dat plaats op een zaterdag zal die Exodus minder zijn.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
190
98
Het is in elk geval een trend dat voor veel mensen na 5 dagen festivallen zondagavond het vat wel af is. Ook hebben velen geen volledige dag verlof op maandag. Je ziet dat even goed in de vip, dat is ook zo op Pukkelpop op zondag en Boutique dit jaar was het ultieme toppunt. Vindt dat plaats op een zaterdag zal die Exodus minder zijn.
De vierde dag op werchter is op karakter 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Het is in elk geval een trend dat voor veel mensen na 5 dagen festivallen zondagavond het vat wel af is. Ook hebben velen geen volledige dag verlof op maandag. Je ziet dat even goed in de vip, dat is ook zo op Pukkelpop op zondag en Boutique dit jaar was het ultieme toppunt. Vindt dat plaats op een zaterdag zal die Exodus minder zijn.
Ja, die allerlaatste band trekt vaak aan het kortste eind. Florence 16, Foo Fighters 17, Arctic Monkeys 18, Muse 19,... Eigenlijk viel elk van deze shows me wat tegen. En was het publiek heel mak. Nog altijd benieuwd of SOAD in 2020 daar verandering in had gebracht...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
REM in 2005 was erg sterk op de laatste dag. Al waren de dagen naar mijn idee wel minder druk toen (sowieso minder podia).
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Het is in elk geval een trend dat voor veel mensen na 5 dagen festivallen zondagavond het vat wel af is. Ook hebben velen geen volledige dag verlof op maandag. Je ziet dat even goed in de vip, dat is ook zo op Pukkelpop op zondag en Boutique dit jaar was het ultieme toppunt. Vindt dat plaats op een zaterdag zal die Exodus minder zijn.
denk je dat dat ook de reden is dat in bepaalde landen de festivals vaak bijvoorbeeld van woensdag-zaterdag zijn? vooral bij Scandinavische festivals valt me dit op.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
O.a. Angèle, NxWorries en Alt-J naar CORE. Afschrijven voor Werchter dus.
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
43
47
Niemand heeft een glazenbol, maar is dit een snel verkopende line up qua combi tickets? Kan me zelf voorstellen dat er haast hoeft te zijn als je wat twijfels hebt? Waarschuwen ze nog als de laatste 10K ofzo in de verkoop gaat?
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
O.a. Angèle, NxWorries en Alt-J naar CORE. Afschrijven voor Werchter dus.
Hoeft niet per se. Jamie XX, MEUTE, Lous and THe Yakuza, Sylvie Kreush deden ook beide.

Zou het jammer vinden als NxWorries er niet staat maar die lijken me misschien niet te touren in juli...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Niemand heeft een glazenbol, maar is dit een snel verkopende line up qua combi tickets? Kan me zelf voorstellen dat er haast hoeft te zijn als je wat twijfels hebt? Waarschuwen ze nog als de laatste 10K ofzo in de verkoop gaat?
Verwachting hier bij de meesten is denk ik dat het niet snel zal uitverkopen. Voorgaande jaren kwam er altijd wel een waarschuwing voor de laatste 1k (?) aan kaarten. Dan moet je wel opschieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Altijd dorst

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken