Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Lijkt me dat sowieso QOTSA er nog uit gegooid zal worden. Maar goed, da's ook niet zo verrassend natuurlijk.
Zowat de enige waar we nog wel zeker over kunnen zijn. Ook eentje voor in een mogelijk pakketje, op vrijdag bijvoorbeeld.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Ik verwacht toch dat Werchter uiterlijk woensdag met de verkoopinformatie komt zoals prijzen en info voor de campings. Of niet omdat het als een presale wordt omschreven? Vind het nog een beetje vaag tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en mattman

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.168
4.313
Ik verwacht toch dat Werchter uiterlijk woensdag met de verkoopinformatie komt zoals prijzen en info voor de campings. Of niet omdat het als een presale wordt omschreven? Vind het nog een beetje vaag tot nu toe.
Wel opvallend dat die informatie ontbreekt. Ook onduidelijk wanneer de presale begint.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
Ik verwacht toch dat Werchter uiterlijk woensdag met de verkoopinformatie komt zoals prijzen en info voor de campings. Of niet omdat het als een presale wordt omschreven? Vind het nog een beetje vaag tot nu toe.
Geen idee wanneer de verkoop precies begint, maar ik zou denken dat indien het in de namiddag pas begint dat ze in voormiddag daar ergens mee komen en anders misschien de dag ervoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Geen idee wanneer de verkoop precies begint, maar ik zou denken dat indien het in de namiddag pas begint dat ze in voormiddag daar ergens mee komen en anders misschien de dag ervoor.
Dat zullen ze toch niet enkele uren voor de start doen? Ik denk zelf toch zeker 2 a 3 dagen ervoor zodat mensen de tijd hebben om hun spaarvarken open te breken en te verkennen welke opties er zijn qua kaartjes en camping ed.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.192
7.438
Dat zullen ze toch niet enkele uren voor de start doen? Ik denk zelf toch zeker 2 a 3 dagen ervoor zodat mensen de tijd hebben om hun spaarvarken open te breken en te verkennen welke opties er zijn qua kaartjes en camping ed.
bij Hellfest kwamen mensen pas achter de ticket prijzen bij het kopen van een ticket. hopelijk doen belgische festivals dat beter
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Geen idee wanneer de verkoop precies begint, maar ik zou denken dat indien het in de namiddag pas begint dat ze in voormiddag daar ergens mee komen en anders misschien de dag ervoor.
Ik denk dat ze daar een paar dagen voor de verkoop wel over willen communiceren. Bij de volgende aankondiging (woensdag?) gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Gebruikers die dit onderwerp bekijken