Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Maar wie wordt dan wel die vrijdag headliner? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat een act als RATM vervangen wordt door een Taylor Swift. Dan is echt wel de balans weg. Ze gaan daar toch sowieso een (stevige) rock act zetten lijkt mij.
RATM heeft er nooit gestaan, dus ze moeten niemand vervangen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Met Muse, AM en misschien QOTSA en Volbeat kunnen er al vier rockbands hoog op het affiche staan. Dan is een GnR of SOAD niet perse nodig toch?

Voor de afwisseling dan liever Swift, Florence en Lamar erbij. Dan heb je een mooi en enigszins gevarieerd rijtje bovenaan het affiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
waren toch pretty nailed on voor dit jaar dacht ik (dus dan moet ge wel vervangen he)
Ja dat wel, maar zolang er niet letterlijk iets gecanceld is, moet je die ook niet vervangen.

Wel eens dat het zo gevarieerd mogelijk moet zijn best. Ben ook wel team Ghost voor RW bijvoorbeeld.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Ookal zijn Arctic Monkeys reeds aangekondigd en ligt Muse in de pijplijn. De gedachte dat een POPACT Rock Werchter headlinet gaat echt TE VER. Het noorden kwijt. Weg met de balans.
Juist..

Daarom stond P!nk er in 2019, Imagine Dragons / 21P in 2022 en Black eyed Peas in 2011,
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Maar wie wordt dan wel die vrijdag headliner? Want ik kan me moeilijk voorstellen dat een act als RATM vervangen wordt door een Taylor Swift. Dan is echt wel de balans weg. Ze gaan daar toch sowieso een (stevige) rock act zetten lijkt mij.
Misschien is Muse wel gewoon de late vervanger van RATM ofzo. Of stond RATM voor Stromae op de moeilijke donderdag. Als er niks was aangekondigd, is het allemaal moeilijk speculeren natuurlijk wat ze waar moeten vervangen. Ik verwacht nog altijd Foo Fighters op vrijdag. Noem het buikgevoel.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Exact, waar zijn ze daar toch mee bezig zeg?

Sarcasme is je vreemd blijkbaar... ;-)

Net verrijkend dat werchter dat soort namen boekt. Namen waar ik persoonlijk nooit een kaartje voor zou kopen, maar die net de kans bieden om nieuwe zaken te ontdekken.

Werchter weet hier heus wel een evenwicht in te vinden en zal nooit én P!nk én Taylor Swift én Kendrick én Dua Lipa én Billie Eilish (ik roep maar wat) boeken.
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Sarcasme is je vreemd blijkbaar... ;-)

Net verrijkend dat werchter dat soort namen boekt. Namen waar ik persoonlijk nooit een kaartje voor zou kopen, maar die net de kans bieden om nieuwe zaken te ontdekken.

Werchter weet hier heus wel een evenwicht in te vinden en zal nooit én P!nk én Taylor Swift én Kendrick én Dua Lipa én Billie Eilish (ik roep maar wat) boeken.
Yannick is je vreemd blijkbaar... :LOL:
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.917
6.150
Sarcasme is je vreemd blijkbaar... ;-)

Net verrijkend dat werchter dat soort namen boekt. Namen waar ik persoonlijk nooit een kaartje voor zou kopen, maar die net de kans bieden om nieuwe zaken te ontdekken.

Werchter weet hier heus wel een evenwicht in te vinden en zal nooit én P!nk én Taylor Swift én Kendrick én Dua Lipa én Billie Eilish (ik roep maar wat) boeken.
Ik ben je vreemd, blijkbaar.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken