Waar zeg ik dat dat niet mag dan?
Het gaat om het feit dat Matt het nodig vind dat per band 100x te herhalen. Hij heeft z'n punt m.b.t. Mötley Crüe vandaag al een paar keer gemaakt. Het is nu écht wel duidelijk.
Voor Muse en Guns N Roses doet ie dat dagelijks. Op andere fora ook nog een paar keer. Waarom zou je dat keer op keer blijven doen? Inmiddels weet iedeteen die in de afgelopen maand ern blik op dit forum heeft geworpen echt wel dat hij GNR kut vindt.
Vind het gewoon ironisch, of irritant, dat iemand die altijd kritiek heeft op herhaling dat zelf constant doet.
Zelf onophoudelijk sneren naar bands, maar 1x "Kapitein Sfeerbeheer", wat me een relevante observatie lijkt aangezien het keer op keer dezelfde band(s) afkraken weinig bijdraagt aan een fijne sfeer (zo ervaar ik het toch), genoemd worden en meteen vluchten.
Als je het nodig vindt om je mening uit te delen, wat prima is op een forum, leer dan ook gewoon incasseren. Je mag zeggen wat je wil toch, dan ook niet huilen als iemand er een keer er wat van op een, sarcastische, maar verder toch ook niet absurd onbeschofte manier, wat van zegt.