Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgende vrijdag pas.
De registratie voor pre-sale loopt nu al. Dat is toch ook iets nieuws - verwachten ze daar zo'n stormloop bij rock werchter? Hebben ze dan toch een klepper van formaat binnen of is dit gewoon hype creëren?
Wel een beetje bijzonder om nou weer zo lang met Muse te wachten, terwijl iedereen eigenlijk al weet dat ze komen, om het dan vroeg op de ochtend te posten vind ik. Al merk ik dat het forum gelukkig wel wakker is
Iemand omschreef dat laatste Muse album recent als "een spectaculaire over-the-top B-film". Kan ik me best in vinden, en maakt toch echt wel nieuwsgierig naar die show
Volgende vrijdag pas.
De registratie voor pre-sale loopt nu al. Dat is toch ook iets nieuws - verwachten ze daar zo'n stormloop bij rock werchter? Hebben ze dan toch een klepper van formaat binnen of is dit gewoon hype creëren?
Nou, Muse is ook eindelijk aangekondigd. Tot nu toe de headliner waar ik het meest nieuwsgierig naar ben. Nog nooit gezien. Niet dat ik heel erg die behoefte heb, maar goed.
Nou, Muse is ook eindelijk aangekondigd. Tot nu toe de headliner waar ik het meest nieuwsgierig naar ben. Nog nooit gezien. Niet dat ik heel erg die behoefte heb, maar goed.