Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Herinner ook de Lover-tournee van 2020 waarin ze normaal Glastonbury, Roskilde, Mad Cool, Opener, Festival De Nimes, NOS Alive en BST ging spelen.. En Boutique.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Timmetje en mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Herinner ook de Lover-tournee van 2020 waarin ze normaal Glastonbury, Roskilde, Mad Cool, Opener, Festival De Nimes, NOS Alive en BST ging spelen.. En Boutique.
Wel dat lijken me ze dan ook ongeveer te worden, met RW ipv Boutique.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Maar ze zouden Muse vanochtend niet aangekondigd hebben als Taylor Swift ook op komst is.

Was er overigens geen sprake van een potentieel vierde dagevent?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Herinner ook de Lover-tournee van 2020 waarin ze normaal Glastonbury, Roskilde, Mad Cool, Opener, Festival De Nimes, NOS Alive en BST ging spelen.. En Boutique.

Dan Kendrick er nog bij en dan kan het eerste rijtje headliners voor mij niet mooier. Te gek.

Misschien dat ze daarom MUSE zo vroeg in de ochtend hebben aangekondigd? Omdat later vandaag Swift nog volgt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisseman

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
De teneur binnen mijn niet zo muziekminnende vriendengroep is - net zoals bij AM eigenlijk - er vooral eentje van 'Weeral?'. En da's ook wel een beetje mijn gevoel. De vrijdagheadliner zal velangrijk worden voor mijn eventueel ticket.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
Dan Kendrick er nog bij en dan kan het eerste rijtje headliners voor mij niet mooier. Te gek.

Misschien dat ze daarom MUSE zo vroeg in de ochtend hebben aangekondigd?
Als ik dan zou mogen dromen zou ik iets als hieronder ideaal vinden:
Kendrick (of Billie) - Stromae
Taylor Swift - Bon Iver - The National (kom op ideale combo and you know it)
Muse - Ghost
Arctic Monkeys - The Strokes
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Vrijdagochtend 8:00 uur is voor RW een normale aankondigingstijd.
Dus ik verwacht vandaag eigenlijk geen aankondiging meer.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
En ik vermoed dat Glastonbury ook met de primeur als eerste festival zou mogen gaan lopen, so.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Tournee ging begin november aangekondigd worden iirc van de geruchten die de ronde deden.

Dat zou vandaag zijn toch? Ze had een surprise gepland vandaag en je kon je maar tot vanochtend vroeg voor die UK presale aanmelden.

Edit: Blijkbaar was de surprise dat het een visual album is lees ik net. En extra nummers. Dan is het inderdaad nog even wachten vermoedelijk.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Maar ze zouden Muse vanochtend niet aangekondigd hebben als Taylor Swift ook op komst is.

Was er overigens geen sprake van een potentieel vierde dagevent?
Aangezien die presale eind volgende week begint, moeten die tourdata maandag, dinsdag ten laatste, wel uit de bus vallen.

Dus in dat opzicht best logisch dat RW eerst nog Muse deelt, denk ik?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Stel je de comments voor als ze na Stromae en AM nu Taylor Swift hadden aangekondigd lol.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Zou RW niet wachten met de aankondiging van Swift - als ze haar hebben- na de start van de ticketverkoop om de rockminnende vaste bezoekers niet af te schrikken? Om die reden verwacht ik volgende week zeker nog QOTSA en misschien Arcade Fire ofzo. En dan pas in november idd Swift en/of Kendrick Lamar.

Kendrick werd in 2020 bv ook pas 8 uur na de start van de ticketverkoop aangekondigd. Naar mijn aanvoelen om vaste bezoekers niet af te schrikken.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
En ik vermoed dat Glastonbury ook met de primeur als eerste festival zou mogen gaan lopen, so.
Mad Cool heeft zo ook al de primeur afgekocht bij een band in het verleden. Ook al veel kapot gemaakt natuurlijk. Glastonbury lijkt me zich daar maar weinig van aan te trekken als ze namen delen met andere festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken