Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Herinner ook de Lover-tournee van 2020 waarin ze normaal Glastonbury, Roskilde, Mad Cool, Opener, Festival De Nimes, NOS Alive en BST ging spelen.. En Boutique.
Herinner ook de Lover-tournee van 2020 waarin ze normaal Glastonbury, Roskilde, Mad Cool, Opener, Festival De Nimes, NOS Alive en BST ging spelen.. En Boutique.
De teneur binnen mijn niet zo muziekminnende vriendengroep is - net zoals bij AM eigenlijk - er vooral eentje van 'Weeral?'. En da's ook wel een beetje mijn gevoel. De vrijdagheadliner zal velangrijk worden voor mijn eventueel ticket.
Als ik dan zou mogen dromen zou ik iets als hieronder ideaal vinden:
Kendrick (of Billie) - Stromae
Taylor Swift - Bon Iver - The National (kom op ideale combo and you know it)
Muse - Ghost
Arctic Monkeys - The Strokes
Zou RW niet wachten met de aankondiging van Swift - als ze haar hebben- na de start van de ticketverkoop om de rockminnende vaste bezoekers niet af te schrikken? Om die reden verwacht ik volgende week zeker nog QOTSA en misschien Arcade Fire ofzo. En dan pas in november idd Swift en/of Kendrick Lamar.
Kendrick werd in 2020 bv ook pas 8 uur na de start van de ticketverkoop aangekondigd. Naar mijn aanvoelen om vaste bezoekers niet af te schrikken.
Mad Cool heeft zo ook al de primeur afgekocht bij een band in het verleden. Ook al veel kapot gemaakt natuurlijk. Glastonbury lijkt me zich daar maar weinig van aan te trekken als ze namen delen met andere festivals.