Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
Heb het echt tot voor nu echt nog nooit gehad over Motley Crue hoor Ruben. Heb ook echt gisteren maar voor de eerste keer gehoord hoe bizar die band klinkt op een podium.
Haha dat is nou net m'n punt. Je doet dit bij elke act die je niet leuk vindt, op elk forum wat je kan vinden. Muse, Guns N' Roses etc.
Je punt is duidelijk man, al een tijdje....
 
  • Leuk
Waarderingen: TiemenM en EngineNr9

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.089
8.740
Haha dat is nou net m'n punt. Je doet dit bij elke act die je niet leuk vindt, op elk forum wat je kan vinden. Muse, Guns N' Roses etc.
Je punt is duidelijk man, al een tijdje....
Mijn punt? Ja want mijn kritiek over Muse (herhaling, laatste albums vallen tegen) en Guns n Roses (live klinkt het niet meer) is dezelfde.

Soit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.563
6.240
Ik blijf nu gewoon stoïcijns, in de volle wetenschap dat het vermoedelijk niet gaat gebeuren, hopen dat ze morgen Taylor Swift aankondigen. Dat zou echt fantastisch zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Die laatste 2 zouden zelfs op Werchter terecht kunnen komen, nu niet voor dit jaar natuurlijk.
Een andere band die de beide misschien kan doen, Sabaton. Samen met eerstgenoemden en Volbeat 1 van de 'nieuwere' metalnamen die een plek in de afrekening van StuBru te pakken kregen en toch meer mainstream is.

En waar blijft Brutus op RW bijvoorbeeld?
Sabaton is toch niet echt 'nieuw'?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Haha dat is nou net m'n punt. Je doet dit bij elke act die je niet leuk vindt, op elk forum wat je kan vinden. Muse, Guns N' Roses etc.
Je punt is duidelijk man, al een tijdje....
Mensen mogen toch dingen kut vinden, wat is dat nu. Net zoals ze hier (en misschien nog liever) bands de hemel in prijzen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.417
3.389
Mensen mogen toch dingen kut vinden, wat is dat nu. Net zoals ze hier (en misschien nog liever) bands de hemel in prijzen.
Waar zeg ik dat dat niet mag dan?
Het gaat om het feit dat Matt het nodig vind dat per band 100x te herhalen. Hij heeft z'n punt m.b.t. Mötley Crüe vandaag al een paar keer gemaakt. Het is nu écht wel duidelijk.
Voor Muse en Guns N Roses doet ie dat dagelijks. Op andere fora ook nog een paar keer. Waarom zou je dat keer op keer blijven doen? Inmiddels weet iedeteen die in de afgelopen maand ern blik op dit forum heeft geworpen echt wel dat hij GNR kut vindt.
Vind het gewoon ironisch, of irritant, dat iemand die altijd kritiek heeft op herhaling dat zelf constant doet.

Zelf onophoudelijk sneren naar bands, maar 1x "Kapitein Sfeerbeheer", wat me een relevante observatie lijkt aangezien het keer op keer dezelfde band(s) afkraken weinig bijdraagt aan een fijne sfeer (zo ervaar ik het toch), genoemd worden en meteen vluchten.
Als je het nodig vindt om je mening uit te delen, wat prima is op een forum, leer dan ook gewoon incasseren. Je mag zeggen wat je wil toch, dan ook niet huilen als iemand er een keer er wat van op een, sarcastische, maar verder toch ook niet absurd onbeschofte manier, wat van zegt.
 
  • Leuk
Waarderingen: bicky en Vicarious

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.089
8.740
Ik blijf nu gewoon stoïcijns, in de volle wetenschap dat het vermoedelijk niet gaat gebeuren, hopen dat ze morgen Taylor Swift aankondigen. Dat zou echt fantastisch zijn.
Ik begin er een beetje voor te vrezen dat we morgen (al) een tour krijgen. Maar aan het bericht van die UK presale te zien moet het toch voor morgen of ten laatste maandag/dinsdag zijn, niet?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.089
8.740
Zelf onophoudelijk sneren naar bands, maar 1x "Kapitein Sfeerbeheer", wat me een relevante observatie lijkt aangezien het keer op keer dezelfde band(s) afkraken weinig bijdraagt aan een fijne sfeer (zo ervaar ik het toch), genoemd worden en meteen vluchten.
Als je het nodig vindt om je mening uit te delen, wat prima is op een forum, leer dan ook gewoon incasseren. Je mag zeggen wat je wil toch, dan ook niet huilen als iemand er een keer er wat van op een, sarcastische, maar verder toch ook niet absurd onbeschofte manier, wat van zegt.
Incasseren is nog iets anderen dan keihard meegaan in wat uiteindelijk een welles-nietes discussierondje wordt. Jij hebt je punt gemaakt, ik heb geincasseerd, even goede vrienden. En huilen? Eerlijk gezegd heb ik geen lange tenen en ben ik de laatste die aanstoot neemt aan dingen. Heb gewoon geen zin in een discussie die niet over muziek gaat.

Daarmee: het is goed zo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Waar zeg ik dat dat niet mag dan?
Het gaat om het feit dat Matt het nodig vind dat per band 100x te herhalen. Hij heeft z'n punt m.b.t. Mötley Crüe vandaag al een paar keer gemaakt. Het is nu écht wel duidelijk.
Voor Muse en Guns N Roses doet ie dat dagelijks. Op andere fora ook nog een paar keer. Waarom zou je dat keer op keer blijven doen? Inmiddels weet iedeteen die in de afgelopen maand ern blik op dit forum heeft geworpen echt wel dat hij GNR kut vindt.
Vind het gewoon ironisch, of irritant, dat iemand die altijd kritiek heeft op herhaling dat zelf constant doet.

Zelf onophoudelijk sneren naar bands, maar 1x "Kapitein Sfeerbeheer", wat me een relevante observatie lijkt aangezien het keer op keer dezelfde band(s) afkraken weinig bijdraagt aan een fijne sfeer (zo ervaar ik het toch), genoemd worden en meteen vluchten.
Als je het nodig vindt om je mening uit te delen, wat prima is op een forum, leer dan ook gewoon incasseren. Je mag zeggen wat je wil toch, dan ook niet huilen als iemand er een keer er wat van op een, sarcastische, maar verder toch ook niet absurd onbeschofte manier, wat van zegt.
Als een bepaalde band ter sprake komt, dan lijkt het me relevant dat iemand z'n mening deelt over said band - zo gaat dat op een forum. Dat bepaalde bands meerdere keren worden besproken, lijkt me evenmin onvreemd. Volgens mij zijn er bepaalde forumleden die evenwel een uitgesproken mening hebben over bepaalde artiesten en wanneer die ter sprake (kuch Florence + The Machine bv. kuch) die ook tot in den treure herhalen over wat ze er wel niet van vinden.

Volgens mij focus je je een beetje te veel op één persoon, want volgens mij maakt iedereen zich er wel schuldig aan. En als je meer post, zul je ook meer de mening van iemand lezen en dus ook over die bands - dat lijkt me volkomen logisch, niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.089
8.740
Ik heb Guns N' Roses twee keer gezien, en de zang was niet vals hoor. Heb misschien twee keer geluk gehad? Bovendien is die band natuurlijk meer dan zang, meer dan puike instrumentalisten!

Kreeg Axl ook geen positieve commentaren voor zijn invalbeurt bij AC/DC?
Ik was er toen bij, bij ACDC. Toen viel het nog wel mee eigenlijk, al was de show zelf duidelijk niet mijn ding.

Wel nare herinneringen aan omdat ik met lichte tinnitus van die weide stapte, die nooit meer helemaal is weggegaan. En dat lag niet aan de zang, maar aan het 1 keer vergeten van mijn oordopjes...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.952
6.212
Ik was er toen bij, bij ACDC. Toen viel het nog wel mee eigenlijk, al was de show zelf duidelijk niet mijn ding.

Wel nare herinneringen aan omdat ik met lichte tinnitus van die weide stapte, die nooit meer helemaal is weggegaan. En dat lag niet aan de zang, maar aan het 1 keer vergeten van mijn oordopjes...
Awtch erg om te horen. Voel me altijd wat kut als ik m'n dopjes vergeet..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.420
1.918
Ik was er toen bij, bij ACDC. Toen viel het nog wel mee eigenlijk, al was de show zelf duidelijk niet mijn ding.

Wel nare herinneringen aan omdat ik met lichte tinnitus van die weide stapte, die nooit meer helemaal is weggegaan. En dat lag niet aan de zang, maar aan het 1 keer vergeten van mijn oordopjes...
Ook de TW Classic show van GnR werd eigenlijk goed onthaald. Algemene tendens was de grote Slash show, en wat ik ook terug vond was dat de zang van Axl het eerste uur wankel was (van de 3) maar dan uiteindelijk wel op zen plooi kwam.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken