Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Hangt er vanaf wat er tegenover staat. Denk wel dat in Vlaanderen Angele toen harder leefde dan nu.
Maar goed, is zuiver eigen inschatting.

De Barn was een kwartier van op voorhand in 2019 al toe, ik zie niet in hoe die nog in de Barn kan gezet worden tbh.
Drukste Barn die ik ooit heb meegemaakt idd. Bizar. Zelf bij kanonnen als Nine Inch Nails of Florence werd het minder (snel) zo druk in die tent.

Drukste Barn die ik ooit heb meegemaakt idd. Bizar. Zelf bij kanonnen als Nine Inch Nails of Florence werd het minder (snel) zo druk in die tent.
Nine Inch Nails is dan ook niet per se een band die commercieel dik scoort. Lotto Arena zaten die aan 5-6000 man. Maar die show in de Barn was een match made in heaven (of hell). Goed dat ze hen hebben weten overtuigen om geen Main stage te spelen. Was waanzinnig. Zelden Trent content gezien op een festival.

Die tent werkt. Heel goede shows al gezien. Zou beter zijn als ze de Club C iets meer een eigen smoel geven.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Florence staat zondag in Griekenland. Dus die dag kunnen we al uitsluiten, en de kans op zaterdag wordt ook miniem.

liefst niet...
ik hoop op een stevige vrijdag headliner want muse, AM en Stromae is toch niet echt stevig
2009: metallica
2010 Rammstein
2011 iron maiden
2013: Rammstein
2014; Metallica
2015 faith no more
2016 Rammstein
2017 system of a down
2019: Tool
2022: Metallica

dus daar mag op vrijdag toch echt wel iets anders staan,
regardless zou ik wel blij zijn met Florence en haar machine

liefst niet...
ik hoop op een stevige vrijdag headliner want muse, AM en Stromae is toch niet echt stevig
2010 Rammstein
2011 iron maiden
2014; Metallica
2015 faith no more
2016 Rammstein
2017 system of a down

dus daar mag op vrijdag toch echt wel iets anders staan,
regardless zou ik wel blij zijn met Florence en haar machine
Tja als je uit maar 4 bands ofzo kan kiezen, ben je snel rond. RATM had die band moeten zijn he.

Nuja, Muse speelt ook soms op hardrockfestivals voor een reden. En verwacht voor hen nog een QOTSA.

Tja als je uit maar 4 bands ofzo kan kiezen, ben je snel rond. RATM had die band moeten zijn he.

Nuja, Muse speelt ook soms op hardrockfestivals voor een reden. En verwacht voor hen nog een QOTSA.
Muse doet het al jaren niet voor mij.
QOTSA is een van all time favourites maar echt heavy is dat ook niet he

ik zal me wel amuseren, daar niet van.

2010 Rammstein
2011 iron maiden
2014; Metallica
2015 faith no more
2016 Rammstein
2017 system of a down
Rammstein en Metallica samen maken meer dan de helft van dat lijstje uit, pijnlijk.

Muse doet het al jaren niet voor mij.
QOTSA is een van all time favourites maar echt heavy is dat ook niet he

ik zal me wel amuseren, daar niet van.
Dat Muse je blij maakt, is een tweede natuurlijk. Ik ben ook in de tenten dan hoor, maakt niet uit wie er dan speelt.

Users who are viewing this thread