Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heerlijke opname dit hoor. Ik merk heel wat Bowie en niet zo zeer Scott Walker-invloeden, @mattman. Ook de manier waarop die vorige single is ingezongen is typisch Bowie.
Als Arctic Monkeys nu begint met het nieuwste werk, met de strijkers en al, en dan langzaamaan toewerkt naar de climax met steeds wat ouder werk...
Dan ga ik daarna met een emmer glijmiddel op een dixie zitten
Heerlijke opname dit hoor. Ik merk heel wat Bowie en niet zo zeer Scott Walker-invloeden, @mattman. Ook de manier waarop die vorige single is ingezongen is typisch Bowie.
Tot nu toe het meest onder de indruk van dat Big Ideas. Dit nummer vind ik maar een rommeltje eigenlijk. Beetje te veel een kladje die toch op de plaat beland is. Wordt een extra pismomentje in hun set. Geen Scott Walker ook nee. Alhoewel, toch een beetje als je ziet hoe de mannen hun strijkers gebruiken.
Maar hopen dat Big Ideas een blijvertje is. Sinister, sfeervol nummertje.
Ja, verwacht haar ook eerder op Pukkelpop. Al staat R en L ook wel bekend om hun one offs en als festivals in juni en juli eraan gaan trekken, zie ik haar ook wel een paar van die festivals pakken. Had oorspronkelijk op pakweg Mad Cool enzo moeten staan.
Stond hier eveneens is geen bericht dat zowel the Slope als de Barn worden herbekeken. Bij die laatste vooral met oog op uitbreiden. Een grotere Barn (misschien halfopen?) kan leiden tot grotere headliners daar.
Op Werchter? Moeilijk te zeggen balanceert zo een beetje op grote sub niveau lijkt me.
Een Vorst nationaal verkoopt ze met gemak maar echt in Vlaanderen komt die Sportpaleis show nog niet van de grond.
Maar vroeger dan 19h of in 1 van de tenten zie ik niet meer gebeuren.
Zet haar bijvoorbeeld op de positie van O&TW in Yannicks line up en je hebt een dikke dag voor die moeilijke donderdag te verkopen. Maar bijvoorbeeld naast Stromae top of the bill, dat denk ik niet. Randgevalletje.
Stond hier eveneens is geen bericht dat zowel the Slope als de Barn worden herbekeken. Bij die laatste vooral met oog op uitbreiden. Een grotere Barn (misschien halfopen?) kan leiden tot grotere headliners daar.
Ook maar eens deelnemen aan dit forum hahah, prachtige eerste 2 namen die ik nog nooit heb gezien maar hoog op het lijstje heb staan.
Is er toevallig een gerucht dat Tame Impala volgend jaar weer gaat touren, maar dan festivals aandoet in juni/juli? Pukkelpop was geweldig, 1 van de gaafste concerten ooit.
Beetje onnozel dat ze zowat al die shows in één keer heeft aangekondigd ook. Kondig dan bij succes een nieuwe show aan. Dan kweek je de perceptie dat er een enorme vraag is naar tickets, terwijl als je dan een resem shows gaat aankondigen dan valt de keuze meer gespreid en is er ook minder lang hype idk. Ik vermoed dat ze, als ze er staat, op de mainstage zal terecht komen. In de vooravond zoiets.
Die show staat trouwens echt als een huis. Wie haar in 2018 nog in de Barn zag op Werchter, dag en nacht verschil.