Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik zie Foo Fighters ook nog altijd wel gewoon stoppen na die herdenkingsconcerten.
Een drummer is vervangbaar lijkt me. Dave Grohl lijkt me nu niet de persoon om met de foo fighters te stoppen. En die tributeconcerten kunnen als een ideale 'doorstart' van de band gezien worden.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Een drummer is vervangbaar lijkt me. Dave Grohl lijkt me nu niet de persoon om met de foo fighters te stoppen. En die tributeconcerten kunnen als een ideale 'doorstart' van de band gezien worden.
Dat is als je het rationeel bekijkt. Emotioneel gezien is Dave voor de 2de keer een belangrijk bandlid kwijt. Zijn beste vriend… Stoppen met muziek zie ik hem ook niet doen, maar misschien focus op andere/nieuwe projecten?

Voor mij mag hij beginnen met Them Crooked Vultures album nummer 2.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Ik zie Dave inderdaad eerder focussen op zijprojecten en dan over een paar jaar een Foo Fighters reünie.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Een band die ik ook weinig langs zie komen hier is Puscifer, die zouden ook gaan touren volgend jaar. Kans lijkt me redelijk groot dat die op Werchter staan dan?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Laatste gokje vooraleer straks dan allicht AM aangekondigd wordt:

Arctic Monkeys - QOTSA
Foo Fighters - Arcade Fire
Muse - Volbeat
Stromae - Dua Lipa
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Een band die ik ook weinig langs zie komen hier is Puscifer, die zouden ook gaan touren volgend jaar. Kans lijkt me redelijk groot dat die op Werchter staan dan?
Hebben die eerdere tour ook op Werchter gestaan? Hoe werd het daar ontvangen? Ik heb ze dat jaar gezien zowel als Rock Am Ring als op Pinkpop. En het is waren in beide gevallen vooral "rare" shows met heel die worstelring en dergelijke. Is het op Werchter goed ontvangen?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Hebben die eerdere tour ook op Werchter gestaan? Hoe werd het daar ontvangen? Ik heb ze dat jaar gezien zowel als Rock Am Ring als op Pinkpop. En het is waren in beide gevallen vooral "rare" shows met heel die worstelring en dergelijke. Is het op Werchter goed ontvangen?
Deden toen een Ab show
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Huisstijl is aangepast. Aankondiging deze week? Standaard schema: 16u op vrijdag?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Dan toch pas vrijdag of vanavond tijdens die showcase
Vanavond lijkt me sterk. Hoogstens dat ze eindigen met een "see you next Summer". Zou me zelfs niet verbazen dat deze week Muse aan zet is en AM pas volgende week vrijdag volgen, gelijktijdig met de album release.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken