Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Recyclage zou meevallen als er edities waren geweest tussen 19 en dit jaar natuurlijk.
Benieuwd naar de rest van de namen, deze 2 stonden wel al zo goed als vast.
Tot een paar weken geleden was ik me nog aan het verlekkeren op iets als Rage Against The Machine - Taylor Swift - Depeche Mode - Blur - Kendrick Lamar - Ghost - The National. Om maar iets te zeggen.
Ik besef dat je maar kan roeien met de riemen die je hebt, maar dan vind ik de huidige riemen een beetje matig. Of weinig spannend. Na Pukkelpop en de vorige keer Werchter is AM niet echt iets waarvoor ik sta te popelen om te zien op zo´n massale weide.
Zijn nog genoeg headline slots open toch? Naast Arctic monkeys en Muse. Laten we nou astjebliieeeeft nog even doorgaan met te hoge verwachtingen hebben, dat is juist altijd zo leuk, hahah.
Tot een paar weken geleden was ik me nog aan het verlekkeren op iets als Rage Against The Machine - Taylor Swift - Depeche Mode - Blur - Kendrick Lamar - Ghost - The National. Om maar iets te zeggen.
Ik besef dat je maar kan roeien met de riemen die je hebt, maar dan vind ik de huidige riemen een beetje matig. Of weinig spannend. Na Pukkelpop en de vorige keer Werchter is AM niet echt iets waarvoor ik sta te popelen om te zien op zo´n massale weide.
Oeh, leuke huisstijl zeg. De lay-out van die 'stay tuned'-bar heb ik het afgelopen jaar al iets te vaak gezien zo verschillende cirkels en vormen, maar het kleurenschema ziet er veel belovend uit. Vond die van dit jaar niet zo speciaal.