Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Dus Muse en Arctic Monkeys zijn bij deze beide wel met stift op te schrijven. Benieuwd wat daar nog naast gaat komen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Exclusief leuk om mee te pronken, maar die albums zijn niets voor de Werchterwei.
Muse en AM. Werchter grabbelt weer in de recyclageton.

Hopelijk geraken er snel wat spannende headliners in de geruchtenmolen...
Recyclage zou meevallen als er edities waren geweest tussen 19 en dit jaar natuurlijk.
Benieuwd naar de rest van de namen, deze 2 stonden wel al zo goed als vast.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Stel dat Muse en AM dit jaar niet zouden komen, welke headliners blijven er nog over als je er 6-7 wil zetten?
Tot een paar weken geleden was ik me nog aan het verlekkeren op iets als Rage Against The Machine - Taylor Swift - Depeche Mode - Blur - Kendrick Lamar - Ghost - The National. Om maar iets te zeggen.

Ik besef dat je maar kan roeien met de riemen die je hebt, maar dan vind ik de huidige riemen een beetje matig. Of weinig spannend. Na Pukkelpop en de vorige keer Werchter is AM niet echt iets waarvoor ik sta te popelen om te zien op zo´n massale weide.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
574
423
Zijn nog genoeg headline slots open toch? Naast Arctic monkeys en Muse. Laten we nou astjebliieeeeft nog even doorgaan met te hoge verwachtingen hebben, dat is juist altijd zo leuk, hahah.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
De 2 nachtkaarsjes van RW18 en RW19, beide toen zeer teleurstellend. Ondanks fan te zijn, zie ik dat zelfs niet zitten.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
AM was in 2018 wel gewoon goed hoor. Wel weinig interactie, zeker voor een zondag afsluiter. Maar lijkt mij ook wel tijd om een zaalshow te doen hier.
 

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Tot een paar weken geleden was ik me nog aan het verlekkeren op iets als Rage Against The Machine - Taylor Swift - Depeche Mode - Blur - Kendrick Lamar - Ghost - The National. Om maar iets te zeggen.

Ik besef dat je maar kan roeien met de riemen die je hebt, maar dan vind ik de huidige riemen een beetje matig. Of weinig spannend. Na Pukkelpop en de vorige keer Werchter is AM niet echt iets waarvoor ik sta te popelen om te zien op zo´n massale weide.
Ideaal in tijden van budgettaire krapte & stijgende ticketprijzen.
Je kan je geld geven aan andere, meer alternatieve festivals.
Opgelost :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Taylor Swift - Stromae
Muse - QOTSA
Arctic Monkeys - Florence + The Machine
Kendrick Lamar - Volbeat​
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Swift schijnt volgens Efestivals afgevallen te zijn voor Glastonbury. Weet niet of dat ook wat betekent voor andere festivals.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Werchter zal vandaag Arctic Monkeys wel aankondigen. Spelen vanavond die showcase. 1+1=...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.929
6.170
Oeh, leuke huisstijl zeg. De lay-out van die 'stay tuned'-bar heb ik het afgelopen jaar al iets te vaak gezien zo verschillende cirkels en vormen, maar het kleurenschema ziet er veel belovend uit. Vond die van dit jaar niet zo speciaal.

Vrijdag Muse? Of om 16u al Arctic Monkeys?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Ideaal in tijden van budgettaire krapte & stijgende ticketprijzen.
Je kan je geld geven aan andere, meer alternatieve festivals.
Opgelost :)
Alternatieve festivals die Swift, RATM, Depeche Mode en Blur op 1 lineup zetten?
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
570
167
Taylor Swift - Stromae
Muse - QOTSA
Arctic Monkeys - Florence + The Machine
Kendrick Lamar - Volbeat​
Mocht t waar zijn wat timmetje over Taylor swift zegt dan zou ik content zijn met t volgende:

Kendrick lamar-stromae
Qotsa - Muse
Arctic monkeys - florence
Volbeat - GNR
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken