Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Nu, we moeten er dus mee rekening houden dat RW (quasi bevestigd door Jimmy) RATM had geboekt, de kans dat GNR plan B is voor pakweg donderdag of zondag, lijkt me wel groot tbh.
@mattman dit vooral. Gerucht dat GNR Swift vervangt op Glasto (what the hell zelfs), hebben nog een openstaande rekening met Pinkpop (eventueel vereffend dankzij RATM), het kan zomaar.
Probleem (los van de kwaliteit van) : de eisen, het gedrag en de mogelijke settijd die invloed zal hebben op andere acts.

Oeh, leuke huisstijl zeg. De lay-out van die 'stay tuned'-bar heb ik het afgelopen jaar al iets te vaak gezien zo verschillende cirkels en vormen, maar het kleurenschema ziet er veel belovend uit. Vond die van dit jaar niet zo speciaal.

Vrijdag Muse? Of om 16u al Arctic Monkeys?
Ja eens! Aangenaam verrast door de nieuwe opmaak.

Ik gok ook de Monkeys vandaag ergens. Niet echt een knaller om mee te starten maar ja

Ja eens! Aangenaam verrast door de nieuwe opmaak.

Ik gok ook de Monkeys vandaag ergens. Niet echt een knaller om mee te starten maar ja
Gewoon Muse en AM er uit knallen deze week, dan zijn we er van af en kunnen we verder met ons leven.

Ik denk dat het best kan dat GnR als RATM vervanger naar RW wordt gehaald. Om wat balans in de genres van de headliners te krijgen

Misschien Foo Fighters als vervanger van RATM? Lijkt me toch iets moderner en hebben de laatste tijd wel veel aandacht vergaard met de herdenkingsconcerten van Hawkins

Misschien Foo Fighters als vervanger van RATM? Lijkt me toch iets moderner en hebben de laatste tijd wel veel aandacht vergaard met de herdenkingsconcerten van Hawkins
Hebben die nieuwe muziek in de pijplijn? Of uberhaupt een nieuwe drummer?

maar even serieus lijkt me er geen enkele aanleiding om te denken dat Foo Fighters volgend jaar uitgebreid gaat touren.

ik zou mijn geld inzetten op Green Day of RHCP (of beide)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread