Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.587
4.687
ik snap de M&S haat hier toch niet, spelen gewoon een vermakelijke show, hebben het publiek mee, zingt niet vals. dat is al ettelijke stappen verder dan meeste andere bands
Het is gewoon niet zo'n hele goede muziek ;)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.073
5.437
Ja, dit is echt mijn grootste kloteclash van het weekend.

Op de tijd dat ik hier rondgelopen heb, heb ik ook nog niemand horen zeggen dat ze naar Liam Gallagher willen. Noch op de weide, noch op de camping, noch op dit forum.
Ondertussen heb ik al wel IEDEREEN horen zeggen dat ze naar Editors willen. Je kunt letterlijk niemand kruisen of ze zijn erover bezig !

Dat wordt een drama…
Ik ga PUP skippen, zal ze nog wel een andere keer ergens kunnen zien. Stukje Ben Howard en dan binnen voor Editors
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
464
526
Spoon gewoon goed maar toch maar barrier plekje voor Voagra boys. Miva podium beetje doods. Links voor bij de Barn zijn nu trouwens toiletten dus dan hoe je niet meer naar buiten. Je kunt er het beste achterlangs achter de tribunes komen. Het ie geen uitgang. Geen miva toilet, maar al hele verbetering.
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
270
233
Ging bij mij eerder over Iggy Pop. Eerste en tweede zin stonden los van elkaar.

Ah, I see!

Ik schrok zelf even toen ik een “volle” Klub C inliep, voor Royksopp. Maar bleken voornamelijk schuilers te zijn. Ik kon met gemak bijna helemaal naar voren doorlopen.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Nadat de reytons de slope, iggy de barn hebben gesloopt is nu ook de main vakkundig gesloopt door de interrupters. Mennn
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
202
488
Al een paar keer voorbij gekomen, maar ik beaam het nog een keer: Spoon is (via de stream) echt ontzettend goed inderdaad. Zit echt te genieten tijdens het werk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken