Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Geweldig allemaal. Alleen eten is echt drama tot nu toe qua kwaliteit of uberhaupt gaarheid. Iemand tips?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.634
‘Alternatief’?
Ja niet zo alternatief als je favoriete Georgische ambient post-metal met psychedelische drone invloeden act nee.
Verder worden ze natuurlijk overal 'alternatief' genoemd. Dat de supersnobs daar een beetje op neerkijken verandert daar niet zo veel aan.
Ze staan ook voor 60.000 man avond na avond hè, al zo'n 20 jaar.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
Whoh zit in mijn werchter bubbel…
Barn echt insane! Wat een schuur😉…
Sam Fender en Aurora en haunted youth..mijn favorites😍
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en JorttB

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Ja niet zo alternatief als je favoriete Georgische ambient post-metal met psychedelische drone invloeden act nee.
Verder worden ze natuurlijk overal 'alternatief' genoemd. Dat de supersnobs daar een beetje op neerkijken verandert daar niet zo veel aan.
Ze staan ook voor 60.000 man avond na avond hè, al zo'n 20 jaar.
Wel, je zegt het zelf. Als je 20 jaar lang avond na avond voor 60.000 man speelt ben je niet echt een alternatief voor mainstream muziek he.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.634
Wel, je zegt het zelf. Als je 20 jaar lang avond na avond voor 60.000 man speelt ben je niet echt een alternatief voor mainstream muziek he.
Tja, Radiohead of TOOL spelen ook al 20 jaar voor zulke grote menigtes? Niet alternatief?
De band valt onder de noemer 'Alternatieve rock' op welk eender muzieksite dan ook. Dat was m'n punt, en dat ze daarin al eeuwig, mijn letterlijke woorden, 'misschien wel de grootste' zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken