Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.393
1.899
towel-1.jpg


Eindelijk :love::ROFLMAO:
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
561
520
Vier dagen lang precies genoeg drinken, is een delicaat proces, dat je in de loop der jaren steeds verder perfectioneert. De aperitief is essentieel als bodem, dan de pintjes langs de lange straat, heel verfrissend, zeker op donderdag moet je er een paar hebben voor in de rij, dan een paar sleutelbars op het terrein controleren. Dan is de grote truc hoe laat je hoeveel Karmelietjes gaat wegtikken. Doe je dit alles in het juiste tempo, dan ben je tegen de avond immuun, dan kun je drinken wat je wil zonder om te vallen.
Ik heb het vorig jaar precies goed voor elkaar gekregen met normale pintjes en juist goed en gezond eten tussendoor (rond 1600 avondeten om zo niet met al die Vlamingen en Nederlanders die om 18:00 willen eten een half uur in de rij te staan). Zat er precies goed in vanaf woensdag bij aankomst tot zondag op maandagnacht 05:00!

Ik heb het festivallen denk ik uitgespeeld nu?
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: wesvs en Greyhound

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Aan minder de helft van wat een dagje Werchter kost natuurlijk. Ook niet onbelangrijk.
Zeker!

Maar ook weer op een dinsdag en met Blur als enige dragende naam die dag, in plaats van een uitgebreid dagprogramma met meerdere headliners/grote namen zoals op RW. Wat toch wel schoon gedaan is van deze band eerlijk gezegd.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Ik heb het vorig jaar precies goed voor elkaar gekregen met normale pintjes en juist goed en gezond eten tussendoor (rond 1600 avondeten om zo niet met al die Vlamingen en Nederlanders die om 18:00 willen eten een half uur in de rij te staan). Zat er precies goed in vanaf woensdag bij aankomst tot zondag op maandagnacht 05:00!

Ik heb het festivallen denk ik uitgespeeld nu?
Precies, eten doe je tussendoor, op willekeurige momenten, in kleine hoeveelheden. Een kenner weet dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Tot de festivalgoden bidden dat ze die rotzooi niet meer opnieuw boeken.

Dacht dat we daar na de vorige keer voor altijd van verlost waren eigenlijk.
Dat was nochtans de zotste festivaldag die ik al heb meegemaakt, de sfeer van tijdens SOAD zelden meegemaakt op Werchter.

EDIT: nvm, zie nu pas je andere reacties
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Wow wat een administratie 🙂 of je kan gewoon als je met 6 bent , ieder 6 biertjes nemen? Heeft ieder er 1 betaald
Wat als je met een groep van 20 man gaat? En soms staat iedereen bij elkaar en soms staan we gesplitst in 3 verschillende groepen, wat doe je dan?
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
362
821
Wat als je met een groep van 20 man gaat? En soms staat iedereen bij elkaar en soms staan we gesplitst in 3 verschillende groepen, wat doe je dan?
improviseren en creatief zijn. Ga dan met 5 mensen bier halen, erna 5 anderen.
Is het een ideaal systeem, natuurlijk niet. Maar er zijn oplossingen genoeg als je wat nadenkt en goed overlegt met elkaar :)
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
improviseren en creatief zijn. Ga dan met 5 mensen bier halen, erna 5 anderen.
Is het een ideaal systeem, natuurlijk niet. Maar er zijn oplossingen genoeg als je wat nadenkt en goed overlegt met elkaar :)
En een beetje vertrouwen dat je onderaan de streep allemaal ongeveer evenveel kwijt bent...
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerbthederp

festirock

Support act
1 dec 2015
839
565
Wat als je met een groep van 20 man gaat? En soms staat iedereen bij elkaar en soms staan we gesplitst in 3 verschillende groepen, wat doe je dan?
Weegt dat op het einde vh weekend niet wat tegen mekaar op? En iemand die z'n tempo hoger ligt kan altijd wat bijnemen op z'n eigen chip
 

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
283
179
Weegt dat op het einde vh weekend niet wat tegen mekaar op? En iemand die z'n tempo hoger ligt kan altijd wat bijnemen op z'n eigen chip
Nee totaal niet, er zijn mensen die misschien 80 bongs opdoen op 4 dagen en je hebt er die tegen de 300 aanzitten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken