Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zelf ook voorbij gereden paar weken geleden en als die tent voor stockage is van The Slope dan vraag ik me af met hoeveel spullen die kleinere bands komen. Leek me toen toch ook echt een volwaardige tent/stage. Kan natuurlijk fout zijn, maar gewoon een omhulsel van een podia is het alvast niet
Charlotte staat er al, ik snap niet waarom je haar zo graag van de Barn naar de afsluitspot op main zou willen schuiven. Je weet zo dat die zet bij 85 procent van het Werchterpubliek niet in goede aarde zou vallen, en de sfeer in de Barn lijkt sowieso veel toffer te worden dan aan de main.
Charlotte staat er al, ik snap niet waarom je haar zo graag van de Barn naar de afsluitspot op main zou willen schuiven. Je weet zo dat die zet bij 85 procent van het Werchterpubliek niet in goede aarde zou vallen, en de sfeer in de Barn lijkt sowieso veel toffer te worden dan aan de main.
Of die niet in de smaak zou vallen weet ik niet maar inderdaad die sfeer gaat veel minder zijn buiten dan binnen bij haar denk ik dan. En ik wil ze echt wel graag zien met volle sfeer (mijn favoriete DJ en eerste keer dat ik ze zou zien).
Ik bid nog altijd voor Metejoor. Verkoopt quasi 2 Sportpaleizen op z'n eigen uit. Denk dat dit wel de commerciële boost kan zijn die die donderdag nodig heeft.
Het zal in ieder geval "iets" worden want ze zijn de laatste dagen voor de bewuste tent een soort screen aan het plaatsen om het mooi aan te kleden. Waarschijnlijk komt hier de headliner van donderdag
Het zal in ieder geval "iets" worden want ze zijn de laatste dagen voor de bewuste tent een soort screen aan het plaatsen om het mooi aan te kleden. Waarschijnlijk komt hier de headliner van donderdag
Ik bid nog altijd voor Metejoor. Verkoopt quasi 2 Sportpaleizen op z'n eigen uit. Denk dat dit wel de commerciële boost kan zijn die die donderdag nodig heeft.
Vraagje, met een grotere Barn en een extra tent (tbd), is de capaciteit dan ook vergroot? Of hebben we gewoon meer leefruimte? Scharrel-festivalgangers