Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Kan langs achter overkomen als tent natuurlijk. Stage met eigen tent achter voor stokage van materialen.
Zelf ook voorbij gereden paar weken geleden en als die tent voor stockage is van The Slope dan vraag ik me af met hoeveel spullen die kleinere bands komen. Leek me toen toch ook echt een volwaardige tent/stage. Kan natuurlijk fout zijn, maar gewoon een omhulsel van een podia is het alvast niet
 

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Charlotte staat er al, ik snap niet waarom je haar zo graag van de Barn naar de afsluitspot op main zou willen schuiven. Je weet zo dat die zet bij 85 procent van het Werchterpubliek niet in goede aarde zou vallen, en de sfeer in de Barn lijkt sowieso veel toffer te worden dan aan de main.
Of die niet in de smaak zou vallen weet ik niet maar inderdaad die sfeer gaat veel minder zijn buiten dan binnen bij haar denk ik dan. En ik wil ze echt wel graag zien met volle sfeer (mijn favoriete DJ en eerste keer dat ik ze zou zien).
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.926
1.958
Charlotte staat er al, ik snap niet waarom je haar zo graag van de Barn naar de afsluitspot op main zou willen schuiven. Je weet zo dat die zet bij 85 procent van het Werchterpubliek niet in goede aarde zou vallen, en de sfeer in de Barn lijkt sowieso veel toffer te worden dan aan de main.
Inderdaad.
Volle Barn of leeglopende weide, ik zou het wel weten mocht ik fan zijn.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
815
540
Charlotte staat er al, ik snap niet waarom je haar zo graag van de Barn naar de afsluitspot op main zou willen schuiven. Je weet zo dat die zet bij 85 procent van het Werchterpubliek niet in goede aarde zou vallen, en de sfeer in de Barn lijkt sowieso veel toffer te worden dan aan de main.
Gaat ook gewoon in de Barn blijven.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.884
Charlotte staat er al, ik snap niet waarom je haar zo graag van de Barn naar de afsluitspot op main zou willen schuiven. Je weet zo dat die zet bij 85 procent van het Werchterpubliek niet in goede aarde zou vallen, en de sfeer in de Barn lijkt sowieso veel toffer te worden dan aan de main.
Jullie kunnen volgens mij écht geen sarcasme lezen. Werkelijk alles wordt hier serieus genomen. Tijd voor een naam, Camille ofzo. 😴
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
22
59
Testje voor een vijfde stage? 😉

Wordt wel tijd voor imo!
Het zal in ieder geval "iets" worden want ze zijn de laatste dagen voor de bewuste tent een soort screen aan het plaatsen om het mooi aan te kleden. Waarschijnlijk komt hier de headliner van donderdag ;)
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
136
163
Vraagje, met een grotere Barn en een extra tent (tbd), is de capaciteit dan ook vergroot? Of hebben we gewoon meer leefruimte? Scharrel-festivalgangers 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

Gebruikers die dit onderwerp bekijken