Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Die zie ik niet helemaal. Het zijn echt 2 totaal verschillende acts.
Ik denk dat het sowieso iets totaal verschillend gaat zijn, of ze moeten Angele boeken. Als ze dat niet doen moeten ze in de pure popwereld gaan zoeken waar veel jaarlijkse rock werchter gangers afhaken of rockwereld waardoor vele eendagticketters afhaken. Dus waarom geen gulden middenweg?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Maneskin en Stromae zijn toch ook totaal andere acts?

Ik zou het logischer vinden als ze voor de vervanger van Stromae het wat meer in de popkant (desnoods met vleugje rock) dan in de rockkant gaan zoeken, mits beschikbaar natuurlijk.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Maneskin en Stromae zijn toch ook totaal andere acts?

Ik zou het logischer vinden als ze voor de vervanger van Stromae het wat meer in de popkant (desnoods met vleugje rock) dan in de rockkant gaan zoeken, mits beschikbaar natuurlijk.
Maneskin is toch heel mainstream? Vorig jaar al sub op pinkpop, zou zomaar kunnen hoor. Zie ik zelfs eerder gebeuren dan Ghost.

Ze hebben nog 4 weken om ons te verrassen
 

YR71

Campingartiest
20 feb 2023
53
24
Maneskin en Stromae zijn toch ook totaal andere acts?

Ik zou het logischer vinden als ze voor de vervanger van Stromae het wat meer in de popkant (desnoods met vleugje rock) dan in de rockkant gaan zoeken, mits beschikbaar natuurlijk.
Mja maar zelfde redenering geldt voor popacts, Stromae is misschien pop maar is zo anders dan de rest waardoor elke act totaal iets anders is en daarmee dat ik eerder de rockpop kant uitkijk dan pop(rock).
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Kwestie van dingen te zien in dingen die er niet zijn; RW vraagt wat de song of the summer is, vorig jaar was dat As it was volgens Billboard, Harry Styles kan en is er 5 dagen ervoor ook al 😎
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Timmetje en tijs93

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
als ghost komt zijn ze sub van een grote headliner of co headliner. die mannen gaan niet voor minder afkomen.
Op Primavera komen ze in ieder geval wel voor een pak minder. Of misschien zijn zij beter met onderhandelen.

Dit weekend spelen ze op PS ergens een uurtje in de eerste helft van de festivaldag op de derde stage. Zoek ze maar eens op deze clashfinder.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.153
3.673
Primavera heeft net als Glastonbury een unieke status in het festivallandschap, dus zijn met de andere majors nooit te vergelijken qua programmering.
Overigens is Ghost uiteraard geen geschikte vervanger. Ook niet als noodoplossing, terwijl ik groot fan ben.
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
112
51
Als men logisch nadenkt gaat men cateren voor de mensen die tickets gekocht hebben voor Stromae, dus moet men in die richting zoeken denk ik. Met als resultaat: Maneskin, Calvin Harris, Lost Frequencies of David Guetta.
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123 en simonbolivar

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Als men logisch nadenkt gaat men cateren voor de mensen die tickets gekocht hebben voor Stromae, dus moet men in die richting zoeken denk ik. Met als resultaat: Maneskin, Calvin Harris, Lost Frequencies of David Guetta.
Hoe liggen die in de richting van een met hiphop, r&b en wereldmuziek ge-infusede popkoning?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als men logisch nadenkt gaat men cateren voor de mensen die tickets gekocht hebben voor Stromae, dus moet men in die richting zoeken denk ik. Met als resultaat: Maneskin, Calvin Harris, Lost Frequencies of David Guetta.
Die liggen stuk voor stuk niet in de richting van Stromae imo.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Er is maar één Stromae en ze kunnen hem niet clonen, maar ik zie Maneskin prima werken voor (een groot deel van) het publiek dat tickets voor stromae hadden gekocht.

Zijn redelijk mainstream, populair, hebben een energieke act, hebben een nieuwe plaat uit vol catchy nummers, ... Als ze die kunnen overtuigen om te komen zou dat daar een fijn feestje kunnen worden op de main stage.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
148
69
RW moet proberen om die dag uit te laten verkopen, toch? Ga je niet voor elkaar krijgen met een CDW naar headliner te promoten, of Burna Boy of zoiets neer te zetten. Verkoop je geen extra kaartje mee. Als ze een 'grote' rocknaam zouden neerzetten worden meer tickets verkocht (en kunnen de Stromae dagjesmensen ook hun tickets op ticketswap zetten, worden toch opgekocht). Iedereen gelukkig. :cool:.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken