Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat het sowieso iets totaal verschillend gaat zijn, of ze moeten Angele boeken. Als ze dat niet doen moeten ze in de pure popwereld gaan zoeken waar veel jaarlijkse rock werchter gangers afhaken of rockwereld waardoor vele eendagticketters afhaken. Dus waarom geen gulden middenweg?
Maneskin en Stromae zijn toch ook totaal andere acts?
Ik zou het logischer vinden als ze voor de vervanger van Stromae het wat meer in de popkant (desnoods met vleugje rock) dan in de rockkant gaan zoeken, mits beschikbaar natuurlijk.
Ik zou het logischer vinden als ze voor de vervanger van Stromae het wat meer in de popkant (desnoods met vleugje rock) dan in de rockkant gaan zoeken, mits beschikbaar natuurlijk.
Mja maar zelfde redenering geldt voor popacts, Stromae is misschien pop maar is zo anders dan de rest waardoor elke act totaal iets anders is en daarmee dat ik eerder de rockpop kant uitkijk dan pop(rock).
Kwestie van dingen te zien in dingen die er niet zijn; RW vraagt wat de song of the summer is, vorig jaar was dat As it was volgens Billboard, Harry Styles kan en is er 5 dagen ervoor ook al
Primavera heeft net als Glastonbury een unieke status in het festivallandschap, dus zijn met de andere majors nooit te vergelijken qua programmering.
Overigens is Ghost uiteraard geen geschikte vervanger. Ook niet als noodoplossing, terwijl ik groot fan ben.
Kwestie van dingen te zien in dingen die er niet zijn; RW vraagt wat de song of the summer is, vorig jaar was dat As it was volgens Billboard, Harry Styles kan en is er 5 dagen ervoor ook al
Als men logisch nadenkt gaat men cateren voor de mensen die tickets gekocht hebben voor Stromae, dus moet men in die richting zoeken denk ik. Met als resultaat: Maneskin, Calvin Harris, Lost Frequencies of David Guetta.
Als men logisch nadenkt gaat men cateren voor de mensen die tickets gekocht hebben voor Stromae, dus moet men in die richting zoeken denk ik. Met als resultaat: Maneskin, Calvin Harris, Lost Frequencies of David Guetta.
Er is maar één Stromae en ze kunnen hem niet clonen, maar ik zie Maneskin prima werken voor (een groot deel van) het publiek dat tickets voor stromae hadden gekocht.
Zijn redelijk mainstream, populair, hebben een energieke act, hebben een nieuwe plaat uit vol catchy nummers, ... Als ze die kunnen overtuigen om te komen zou dat daar een fijn feestje kunnen worden op de main stage.
Er is maar één Stromae en ze kunnen hem niet clonen, maar ik zie Maneskin prima werken voor (een groot deel van) het publiek dat tickets voor stromae hadden gekocht.
RW moet proberen om die dag uit te laten verkopen, toch? Ga je niet voor elkaar krijgen met een CDW naar headliner te promoten, of Burna Boy of zoiets neer te zetten. Verkoop je geen extra kaartje mee. Als ze een 'grote' rocknaam zouden neerzetten worden meer tickets verkocht (en kunnen de Stromae dagjesmensen ook hun tickets op ticketswap zetten, worden toch opgekocht). Iedereen gelukkig. .