Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.250
5.609
Volgens mij in volgorde:

Main Stage:
Peppers 23u30-01u00
Liam 21u15-22u30
TBK 19u00-20u15

Barn
Editors 23u05-00u20
Ben Howard 20u50-22u05

KluB C
Wardruna 22u05-23u05
Fever Ray 19u50-20u50
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Wat zegt dat dan precies? Het is niet mijn festival, maar die lineup heeft echt een hoop mooie namen (Simz, Lizzo, Monae, Stormzy om maar een paar te noemen). Simz, Lizzo of Monae hadden van mij ook wel op RW hadden mogen staan. Hadden ook prima op een DTRH gepast (op Simz na, die stond er vorig jaar al).
Ook gewoon, ieder jaar weet NSJ wel een heel mooie line-up samen te stellen hoor, dus hoezo weggezet.

Monae was in 2019 absoluut één van de blikvangers van die vrijdag en het gehele festival..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
262
141
Ik heb de uren van donderdag op mijn clashfinder van een update voorzien.

Hiervoor ben ik gaan kijken naar verschillende setlists op andere festivals, hoe Werchter vaak boekt en daar wat van proberen maken. Als ik een andere dag doe zal ik dat telkens hier even posten ;).

CHECK MIJN CLASHFINDER!
Jij hebt echt je best gedaan😉! Heb m opgeslagen👌🏻
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Ja, had het moeten weten na 2012.

Nu wordt het zonder twijfel Editors. Deze ezel heeft veel stenen nodig nodig gehad om zich aan te stoten.
idem, Editors of naar huis.
wardruna zou nog beter zijn
enkel ik kan het niet maken om Liam te skippen op emotionele gronden... als wardruna daar mee overlapt
dus dat is de mogelijk enige potentiele clash waar ik last van heb
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.025
345
Clash waar ik het meeste van baal is the murder capital en Fred again.. als ik naar de eerste ga is er geen kans dat ik binnen ga geraken bij Fred again.. :( de twee artiesten die ikzelf het liefst wil zien deze editie :/
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Nelios

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.250
5.609
Clash waar ik het meeste van baal is the murder capital en Fred again.. als ik naar de eerste ga is er geen kans dat ik binnen ga geraken bij Fred again.. :( de twee artiesten die ikzelf het liefst wil zien deze editie :/
Volgens mij start Muse inderdaad rond 23u a 23u15. Dus the murder capital eindigt om 22u55. Fred Again gaat starten vermoed ik om 23u15.
Er is hoop om toch nog een halfuur murder capital te zien.
Ik zit met dezelfde issue.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
850
1.080
En kan je niet gewoon Murder Capital uitkijken en dan richting Main gaan voor Muse? Of is het echt zo belangrijk (voor de beleving) dat je dicht staat? Eerste keer RW deze zomer, dus persoonlijk geen ervaring mee dus moeilijk in te schatten...
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.025
345
En kan je niet gewoon Murder Capital uitkijken en dan richting Main gaan voor Muse? Of is het echt zo belangrijk (voor de beleving) dat je dicht staat? Eerste keer RW deze zomer, dus persoonlijk geen ervaring mee dus moeilijk in te schatten...
Als je muse wilt zien idd geen probleem, maar Fred again.. gaat denk ik wel snel vol staan
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
En kan je niet gewoon Murder Capital uitkijken en dan richting Main gaan voor Muse? Of is het echt zo belangrijk (voor de beleving) dat je dicht staat? Eerste keer RW deze zomer, dus persoonlijk geen ervaring mee dus moeilijk in te schatten...
muse is geen probleem
De Club en de Barn gaan toe als die vol zitten.
Dus dan geraak je gewoon niet meer in de tent...
dus Fred Again met zijn populariteit wordt een moeilijke als je ze beide wil zien
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
850
1.080
Gebeurt het vaak dat die vol zitten en zo ja, hoe veel moet je op voorhand dan al de tent in zijn? En gebeurt dit ook soms met optredens overdag, of dan niet/minder?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.025
345
Gebeurt het vaak dat die vol zitten en zo ja, hoe veel moet je op voorhand dan al de tent in zijn? En gebeurt dit ook soms met optredens overdag, of dan niet/minder?
Vorig jaar al even op voorhand bij o.a disclosure, gok dat het bij artiesten als Fred again.., sigur ros, editors, iggy pop, wel zal vollopen. Omwille van populariteit of het omgekeerde van de namen die dan op de main staan
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
179
105
Tenten zijn vaak vol. En dat komt vooral omdat mensen achterin blijven hangen.
Als je nog net voor de rode kruizen binnen raakt en je door de eerste 20 meter wurmt, is er meer dan voldoende ruimte in het middenstuk.

Als je een artiest graag wilt zien...zorg dat je ruim op tijd bent!
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken