Analyse:
op donderdag moet er nog wel wat bij:
Stromae - ??? - Sam Fender - The 1975 - ??? - ??? - CDD (staan volgens mij op die spot om mensen naar de weide te krijgen)
In de Barn kan het nog alle kanten uit. Maar ik verwacht de aanvulling daar net na of net voor Iggy Pop.
Hoogste lijnen Klub C lijken in orde.
Op vrijdag is er duidelijk gekozen voor invulling in de breedte:
RHCP - Liam - TBK - ??? (ik gok hier Wet Leg) - The Interrupters - The Haunted Youth (zijn te groot om gewoon te openen imo) - ???
Barn hoogstens een act nog als opener, KluB C ook een opener/
Zaterdag
Enkel nog opener op main stage. Ook Barn enkel 2 eerste spots.
KluB C kan volgens mij nog alle kanten uit. Hier verwacht ik nog wel een afsluiter.
Zondag
Nog iets hoog voor KluB C, verder lijken daar de grote lijnen volledig ingevuld.
op donderdag moet er nog wel wat bij:
Stromae - ??? - Sam Fender - The 1975 - ??? - ??? - CDD (staan volgens mij op die spot om mensen naar de weide te krijgen)
In de Barn kan het nog alle kanten uit. Maar ik verwacht de aanvulling daar net na of net voor Iggy Pop.
Hoogste lijnen Klub C lijken in orde.
Op vrijdag is er duidelijk gekozen voor invulling in de breedte:
RHCP - Liam - TBK - ??? (ik gok hier Wet Leg) - The Interrupters - The Haunted Youth (zijn te groot om gewoon te openen imo) - ???
Barn hoogstens een act nog als opener, KluB C ook een opener/
Zaterdag
Enkel nog opener op main stage. Ook Barn enkel 2 eerste spots.
KluB C kan volgens mij nog alle kanten uit. Hier verwacht ik nog wel een afsluiter.
Zondag
Nog iets hoog voor KluB C, verder lijken daar de grote lijnen volledig ingevuld.