Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik vind dit eigenlijk best een mooie lineup, ook al staan er misschien zaken op waarvan ik minder fan van ben (Oscar and the wolf onmiddellijk schrappen aub šŸ˜Š).
Wou het realistisch houden, en we weten dat er altijd wel bands van het kaliber Oscar, Bazart, Joost e.d. gaan staan
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Da's altijd met een reden. In dit geval omdat het gewoon verschrikkelijke muziek is.

Nu even serieus: die is gewoon een kop kleiner dan Kendrick.
Volgens Google is 't net omgekeerd. Kendrick is 1.64m, terwijl Macklemore 1.79m is.

wil wheaton joke GIF
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Nou, Rammstein zoals wel gedacht op een apart ding.. Nog maar 's KBS, doen ze goed.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
d03eb0b3-3c1e-45a9-a60c-2bea28791123_Gallerij+%284%29+-+Alpha.jpg



Is dat die Alpha tent?
Ziet er zeer leuk uit, maar is eerder een heel groot overdekt openlucht stage?

Zoiets mag er wel komen, maar niet ten koste van de gezelligheid in The Barn, die ik eerder zou behouden in zijn huidige vorm.
Dat ze dan maar eerder dat gedrocht van Klub C slopen voor zo een 'open' stage.
Geen idee of Alpha tent haalbaar is, zou het wel cool vinden.
Ik weet dat op Lowlands er ankerpunten vast in de grond zitten voor deze tent.
Denk dat dit op Werchter Park niet mag (ze hebben zelfs dit jaar een betonnen weg aangelegd, diee ze er na het festival er terug hebben mogen uithalen)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Geen idee of Alpha tent haalbaar is, zou het wel cool vinden.
Ik weet dat op Lowlands er ankerpunten vast in de grond zitten voor deze tent.
Denk dat dit op Werchter Park niet mag (ze hebben zelfs dit jaar een betonnen weg aangelegd, diee ze er na het festival er terug hebben mogen uithalen)
Te veel geluidsoverlast met main, is nu soms al het geval
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Is er eigenlijk al een act die sneller de Werchterweide volgekregen heeft? Ik kan het me niet herinneren.
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Vandaag toch eens de nieuwe van Muse een kans gegeven. Met uitzondering van You Make Me Feel Like It's Halloween - draak šŸ² - wel een vette plaat.. Terug old school Muse-vibes.. Simulation Theory skippen en ze zijn welkom op Werchter wat mij betreft
 
  • Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Vandaag toch eens de nieuwe van Muse een kans gegeven. Met uitzondering van You Make Me Feel Like It's Halloween - draak šŸ² - wel een vette plaat.. Terug old school Muse-vibes.. Simulation Theory skippen en ze zijn welkom op Werchter wat mij betreft
Ja, nieuw album al een aantal keer gedraaid. Na jaren Muse-moe te zijn doet deze plaat mij - eindelijk - terug zin krijgen in Muse. Veeeel beter dan Simulation Theory idd.

De laatste keer op Rock Werchter niet gaan kijken, van mij mogen ze er volgend jaar wel staan. Maar als er dan weer iets als New Order-Underworld tegenover staat, dan weet ik het ook wel :)
 

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Ja, nieuw album al een aantal keer gedraaid. Na jaren Muse-moe te zijn doet deze plaat mij - eindelijk - terug zin krijgen in Muse. Veeeel beter dan Simulation Theory idd.

De laatste keer op Rock Werchter niet gaan kijken, van mij mogen ze er volgend jaar wel staan. Maar als er dan weer iets als New Order-Underworld tegenover staat, dan weet ik het ook wel :)
Ja vorige keer na een half uur New Order verlaten voor Muse, was me dat een teleurstelling en de slechtste keuze van het weekend šŸ¤“
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Ja vorige keer na een half uur New Order verlaten voor Muse, was me dat een teleurstelling en de slechtste keuze van het weekend šŸ¤“
Einde van New Order was anders wel een hoogtepunt. Toen een wildvreemde gehighfived na Love Will Tear Us Apart.

Serieus koude douche ook om daarna naar dat akelige Muse te gaan kijken. Weet nog dat we ze dat verschrikkelijke Psycho horen spelen toen we de Barn uitstapten.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
New Order was episch toen. Ook al is het gedateerde muziek. Die tent ontplofte in ieder geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken