Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Over schandalen gesproken, Marc Rebillet staat bij mij alvast ook op de lijst voor RW23 hoog in KluB C als sub of zelfs headliner na zijn 12 sterren, Verhaal van Tourquet en Macron gooit daar hopelijk geen roet in maar is wel redelijk public festival er door aan het sleuren op Instagram.
 
12 nov 2016
655
392
Over schandalen gesproken, Marc Rebillet staat bij mij alvast ook op de lijst voor RW23 hoog in KluB C als sub of zelfs headliner na zijn 12 sterren, Verhaal van Tourquet en Macron gooit daar hopelijk geen roet in maar is wel redelijk public festival er door aan het sleuren op Instagram.
Huh, wat verhaal is dat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel
12 nov 2016
655
392
In mijn tijd waren mensen onschuldig tot het tegendeel bewezen werd.
Er was wel degelijk journalistiek onderzoek, dit was niet zoals de situatie met Maynard James Keenan met een anoniem persoon op Twitter. Daarnaast is de aanklacht van aanranding juridisch moeilijk te bewijzen. Het is vooral het totaalplaatje van alles bij elkaar wat niet lekker zit. Begrijp goed dat Arcade Fire fans zich verraden voelen.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
Marc Rebillet, keek al heel erg naar hem uit op de 2020 lineup. Laat maar komen.

Komisch verhaal wel.

Ik ben trouwens vanavond naar Sheila E geweest in de 013. Dat zou ik nou eens een heel mooie Barn Head vinden! Wat een energieke show was me dat zeg en wat een heerlijke muziek!
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Laat. Tame. Impala. Een. Keer. Die. Main. Stage. Afsluiten.
Wat een show weer net in de AFAS...
Zaterdag ook in Parijs op Rock en Seine gezien en ze waren geweldig. Vond ze zo goed dat ik op geen enkel moment vond dat het langdradig was, waar ik aanvankelijk wel wat schrik voor gehad. Hebben eigenlijk een ideale lijst aan hits gescoord voorbije jaren. Ze waren zelf zo goed dat we even vergaten hoe slecht Rock en Seine georganiseerd was!
 
  • Leuk
Waarderingen: jefferke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
888
Mijn gevoel zegt dat ik dan Klub C opzoek, ongeacht wat voor herrie daar staat.
Je brengt daar wel een goed punt aan in die zin dat ik hoop dat de overlappingen in de toekomst wat minder uit hetzelfde genre komen.
Zo kan je misschien inderdaad genieten van een goede rockband of singer-songwriter of whatever..., Maar op zijn minst iets wat dan wel jouw gading is.

Maar helaas heb ik al veel voorgehad dat er op een bepaald tijdsslot gewoon 3 bands zijn uit hetzelfde genre die ik alledrie wil zien.
En het omgekeerde helaas ook dat er haast geen bal is die mij interesseert op alle stages tijdens een bepaald tijdsslot.

Waarschijnlijk doen ze dat wel doelbewust om wat aan publieksspreiding te doen, maar misschien is dat bij mij toch wel ergernis nummer 1.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ook speciaal naar Amsterdam geweest om mijn favoriete band opnieuw te zien. Tame Impala deed het op Pukkelpop zodanig goed dat imo de kans serieus gestegen is. Maar je gaat er een heel grote headliner voor moeten zetten die het meeste volk kan lokken en het niet erg vindt niet af te sluiten.

Als je dan terug denkt dat Kevin en co hun eerste jaren enorm matige shows gaven. Vaak ontgoocheld en elke keer opnieuw gaan kijken. En dan Pukkelpop 2015 zag je gewoon aan hun aanpak op voorhand al dat er een mindswitch had plaats gevonden.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
888
Maar je gaat er een heel grote headliner voor moeten zetten die het meeste volk kan lokken en het niet erg vindt niet af te sluiten.

En als sub dan? Of zie jij dit minder goed werken bij valavond / schemerlicht ?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
En als sub dan? Of zie jij dit minder goed werken bij valavond / schemerlicht ?
Als er nu 1 show schreeuwt om donker is het de deze wel. Maar ik denk inderdaad niet dat ze dat per se gaan eisen. Maar hetzelfde logische verstand zoals bij Tool zou mooi zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Tame impala niet als barn headliner tegenover een wat hardere act? Moet idd wel in t donker dus dan lijkt de barn me een mooie garantie daarvoor
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Tame impala niet als barn headliner tegenover een wat hardere act? Moet idd wel in t donker dus dan lijkt de barn me een mooie garantie daarvoor
Doe eens niet. Wil Tame Impala ook zien! En volgens mij hebben ze het inmiddels wel gewoon verdiend om die mainstage te betreden
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
698
636
Als die Barn effectief groter gaat worden (of iets zoals Lowlands Alpha), dan mag TI gerust daar gezet worden als iets zoals Dua Lipa op de Main Stage staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: superginger

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.632
888
d03eb0b3-3c1e-45a9-a60c-2bea28791123_Gallerij+%284%29+-+Alpha.jpg



Is dat die Alpha tent?
Ziet er zeer leuk uit, maar is eerder een heel groot overdekt openlucht stage?

Zoiets mag er wel komen, maar niet ten koste van de gezelligheid in The Barn, die ik eerder zou behouden in zijn huidige vorm.
Dat ze dan maar eerder dat gedrocht van Klub C slopen voor zo een 'open' stage.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken