Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Taylor Swift komt dus met een nieuw album, perfect op tijd voor een tour in 2023...
Taylor Swift GIF
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
887
Omdat er voor Boutique andere kanshebbers zijn (Beyoncé bijvoorbeeld) en ik Swift wel een stapje zie maken naar de vierdaagse na haar laatste albums. En gewoon, een Dennis-achtig buikgevoel. :)
Ja, dat klopt wel. Als ze de keuze hebben tussen Beyoncé en Swift, dan zie ik inderdaad eerder Swift ook op RW.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Omdat er voor Boutique andere kanshebbers zijn (Beyoncé bijvoorbeeld) en ik Swift wel een stapje zie maken naar de vierdaagse na haar laatste albums. En gewoon, een Dennis-achtig buikgevoel. :)
Hahaha oke, ik dacht dat er mss aanwijzingen waren ofzo, maar een Dennisachtig buikgevoel, dan kunnen we er dus al vanuit gaan eigenlijk
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.508
Taylor Swift zou ik wel een leuke popnaam vinden voor op RW! Ben bijzonder benieuwd wat voor show zij gaat neerzetten. Ik zeg doen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
887
Taylor Swift zou ik wel een leuke popnaam vinden voor op RW! Ben bijzonder benieuwd wat voor show zij gaat neerzetten. Ik zeg doen.
Als we dan toch discussie pop vs. rock willen voeren, dan vind ik Swift een tikkeltje meer alternatiever en beter passen op RW dan pakweg Beyoncé.
Maar ook dat is eerder gevoelsmatig.

Ben eerder benieuwd welke headliners we daadwerkelijk gaan krijgen uit het popcircuit (en of er überhaupt de kaart zou getrokken worden van wat frissere namen die nog niet eerder als headliner op RW gestaan hebben).

Ik blijf nog altijd gokken op Dua Lipa als meest realistische naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

superginger

Dagopener
5 feb 2016
569
167
Als we dan toch discussie pop vs. rock willen voeren, dan vind ik Swift een tikkeltje meer alternatiever en beter passen op RW dan pakweg Beyoncé.
Maar ook dat is eerder gevoelsmatig.

Ben eerder benieuwd welke headliners we daadwerkelijk gaan krijgen uit het popcircuit (en of er überhaupt de kaart zou getrokken worden van wat frissere namen die nog niet eerder als headliner op RW gestaan hebben).

Ik blijf nog altijd gokken op Dua Lipa als meest realistische naam.
Ik zie haar nog niet een hele dag dragen eerlijk gezegd
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
887
En ondanks de kritiek op het laatste album van Muse, verwacht ik hen wel in 2023 op onze festivals.
Ofwel als sub op Werchter of misschien als headliner op Pukkelpop?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.631
887
Als ik er over nadenk, zou ik eigenlijk gewoon heel erg blij zijn met headliners en subs die ik nog nooit eerder live zag.
Los of die uit de pop of rock komen...

Dus niet de obligate Editors, Metallica en Muse bijvoorbeeld... (ook al weet ik dat het vrij onrealistisch is).
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Arcade Fire niet meer op de guestlist van StuBru. Voorbereiding op de cancel van hun Sportpaleis na de beschuldigingen?

En indien cancel, allicht sowieso afschrijven voor RW?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
Arcade Fire niet meer op de guestlist van StuBru. Voorbereiding op de cancel van hun Sportpaleis na de beschuldigingen?

En indien cancel, allicht sowieso afschrijven voor RW?
Los van of de show doorgaat, vraag ik me sowieso af of festivalprogrammatoren het aandurven om die band te boeken...

En als ze het doen, heeft het management vast minder noten op hun zang wat betreft positie op de lineup...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken