Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jij gaat van 'door covid is het gemakkelijker voor Werchter om headliners van vorige edities te laten herhalen' naar 'tijdens / door covid had / heeft Werchter het gemakkelijk'?
Het is nu niet dat we medelijden moeten gaan krijgen met LiveNation.
Dat hadden zij ook niet als ze de winsten jaar na jaar opstreken....
You win some, you lose some
Nog heel even! Barsten we zo allemaal in lachen uit? Gaan we stiekem toch een beetje blij worden? Worden de paar verstekelingen van Graspop boos omdat hun lievelingen zijn afgepakt?
Wat eigenlijk toch niet zo lang is. Komaan Timmetje, nu niet doen alsof Muse niet heel, maar dan ook heel vaak wordt geboekt door RW. Ze hebben er de redenen voor, maar je kan ze al eens beu gezien zijn ook.
Ik ben blij met alles. Ik ben een keer eerder naar RW geweest en volgend jaar ga ik met mijn dochter. Word haar eerste keer. Dan zijn bands als RHCP en Muse al lekker om te hebben.
Wat eigenlijk toch niet zo lang is. Komaan Timmetje, nu niet doen alsof Muse niet heel, maar dan ook heel vaak wordt geboekt door RW. Ze hebben er de redenen voor, maar je kan ze al eens beu gezien zijn ook.
Probleem is dat die albums blijven produceren. Ze zouden beter eens 6 jaar de tijd nemen ipv 3 om nog eens met kwaliteit te komen.
En eigenlijk staat iedere naam er voorlopig met een nieuw album onder de arm. Zelfs de Peppers. Wat ik wel een belangrijk criterium vind.
Het is nu niet dat we medelijden moeten gaan krijgen met LiveNation.
Dat hadden zij ook niet als ze de winsten jaar na jaar opstreken....
You win some, you lose some
Van de afgelopen 15 edities heb ik er slechts 3 gemist, maar voor mij is het wel 12 jaar geleden dat ik Muse zag. In die richting kan het ook natuurlijk.