Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik denk dat de afgelopen jaren voor Werchter, en andere organisaties die evenementen organiseren, nu niet meteen 'makkelijk' waren ...
Jij gaat van 'door covid is het gemakkelijker voor Werchter om headliners van vorige edities te laten herhalen' naar 'tijdens / door covid had / heeft Werchter het gemakkelijk'?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Ik denk dat de afgelopen jaren voor Werchter, en andere organisaties die evenementen organiseren, nu niet meteen 'makkelijk' waren ...
Het is nu niet dat we medelijden moeten gaan krijgen met LiveNation.
Dat hadden zij ook niet als ze de winsten jaar na jaar opstreken....
You win some, you lose some
 
  • Leuk
Waarderingen: werchter12

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Nog heel even! Barsten we zo allemaal in lachen uit? Gaan we stiekem toch een beetje blij worden? Worden de paar verstekelingen van Graspop boos omdat hun lievelingen zijn afgepakt?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en Rockbeer

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Maar dat is in 2023 natuurlijk wel al 4 jaar terug.
Wat eigenlijk toch niet zo lang is. Komaan Timmetje, nu niet doen alsof Muse niet heel, maar dan ook heel vaak wordt geboekt door RW. Ze hebben er de redenen voor, maar je kan ze al eens beu gezien zijn ook.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Wat eigenlijk toch niet zo lang is. Komaan Timmetje, nu niet doen alsof Muse niet heel, maar dan ook heel vaak wordt geboekt door RW. Ze hebben er de redenen voor, maar je kan ze al eens beu gezien zijn ook.
Probleem is dat die albums blijven produceren. Ze zouden beter eens 6 jaar de tijd nemen ipv 3 om nog eens met kwaliteit te komen.
En eigenlijk staat iedere naam er voorlopig met een nieuw album onder de arm. Zelfs de Peppers. Wat ik wel een belangrijk criterium vind.
 

Fred13

Playlistbediener
7 dec 2022
12
9
Het is nu niet dat we medelijden moeten gaan krijgen met LiveNation.
Dat hadden zij ook niet als ze de winsten jaar na jaar opstreken....
You win some, you lose some
Medelijden is zeker niet nodig :) Maar even kijken naar de realiteit van de afgelopen jaren wel. En wat relativeren kan ook nooit kwaad ;)
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
Zowel Muse als RHCP zijn belachelijk snel terug. Niet veel festivals ter wereld doen dat in die mate.

Muse is de laatste band die ik (gedeeltelijk) gezien heb op RW en ik ben maar 1 editie overgeslagen.

Van de afgelopen 15 edities heb ik er slechts 3 gemist, maar voor mij is het wel 12 jaar geleden dat ik Muse zag. In die richting kan het ook natuurlijk. ;)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.531
3.039
Move over, Santa Claus! We're bringing the best gifts: 24 new names for #RW23. Ready, set, go! AURORA, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, The 1975 and Sam Fender for Thursday 29 June. Cavetown, The HU, slowthai, The Interrupters, Wardruna, Tamino and The Black Keys join the line-up on Friday 30 June. AdekunleGold, Dean Lewis, Sigur Rós, Xavier Rudd - Official, Paolo Nutini and Machine Gun Kelly are new for Saturday 1 July. Joining us on Sunday 2 July: Lovejoy Online, Pip Millett, Amenra, Puscifer, Gabriels, Jacob Collier and The Lumineers.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Move over, Santa Claus! We're bringing the best gifts: 24 new names for #RW23. Ready, set, go! AURORA, Nathaniel Rateliff & The Night Sweats, The 1975 and Sam Fender for Thursday 29 June. Cavetown, The HU, slowthai, The Interrupters, Wardruna, Tamino and The Black Keys join the line-up on Friday 30 June. AdekunleGold, Dean Lewis, Sigur Rós, Xavier Rudd - Official, Paolo Nutini and Machine Gun Kelly are new for Saturday 1 July. Joining us on Sunday 2 July: Lovejoy Online, Pip Millett, Amenra, Puscifer, Gabriels, Jacob Collier and The Lumineers.
Best een mooi lijstje zo.

Site is nog niet geupdate.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken