Bekende quote van Thom Yorke in 2003: “Rock Werchter is the reason we still do festivals.”Ach, ik denk dat vooral zo'n agent dat niet zal vergeten. Hij maakt tenslotte die deal en wil dan ook het beste voor zijn cliënt. Denk dat de goede herinneringen van Damon vooral blijven hangen, maar die gaat ook wel onthouden om niet meer na Stromae te spelen. Er waren echt serieuze gaten in het publiek dichtbij de stage en je ziet die uitstroom ook wel, gaat geen prettig gevoel geven. En iedereen gaat er anders mee om. Maar goed, denk door heel de historie dat dit hoogstens wat beter uitkijken/plannen zal opleveren. Daarvoor zijn ze bij Live Nation een te betrouwbare partner.
Het stuk Metallica dat ik heb gezien vond ik routineuzer als anders, maar kan ook te maken hebben met het feit dat ze niet 100% waren. Bij Pearl Jam vond ik de sfeer tot ver achter de middentoog wel top.
Edit: in 2008 gaf Radiohead volgens hen zelf echt wel de slechtste show van hun tour, en dat was wel blijven hangen, check interview met Greenwood daarover. Die waren echt niet tevreden. Gaven in 2017 dan weer de beste show van hun tour volgens hen zelf. Zo zie je maar.
Die kunnen ze mooi in hun zak steken. Staat helemaal vooraan in dat RW boek van Jan Delvaux.