Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mart1234

Support act
27 nov 2019
869
351
Voor me gevoel zijn er nog maar weinig headliners in Europa bekend voor volgend jaar en er zijn nou niet heel veel geruchten meer
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.458
1.957
Nope. Ik zie het gewoon als mogelijk dat BBK met de promotie voor een maand mag gaan lopen als kleiner festival en dat ze dan worden aangekondigd op het Madrileense festival. Het kan natuurlijk ook niet zo zijn hè. In 2021/2 deelden ze The Killers, een eerste keer dat zoiets gebeurde denk ik. Placebo deed ook beide festivals aan. In 2018 deelde PS AM met Mad Cool.
Bilbao BBK Live begins its particular roadtrip with the line-up that will make up the sixteenth edition of the festival; first stop is Arctic Monkeys and the long-awaited presentation of its recently released seventh studio album The Car, in addition to their well-known hits, and this being their only festival date in Spain next year.

Toch wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Voor me gevoel zijn er nog maar weinig headliners in Europa bekend voor volgend jaar en er zijn nou niet heel veel geruchten meer
Guns n Roses Foo Fighters Greenday RHCP en Paul McCartney. Het ene gerucht wat groter dan het andere. Meer acts schieten me zo niet te binnen maar aanvullen mag.....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Kan dat Mad Cool aftelt naar maandag en alle festivals samen met een headliner komen. Weten we ineens de zondagheadliner op Pinkpop, en de vrijdagnaam van RW. Komt ook overeen met start vvk Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Dr. Hannibal

mart1234

Support act
27 nov 2019
869
351
Kan dat Mad Cool aftelt naar maandag en alle festivals samen met een headliner komen. Weten we ineens de zondagheadliner op Pinkpop, en de vrijdagnaam van RW. Komt ook overeen met start vvk Pinkpop.
Jij weet dus wanneer die is ?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Of RHCP.

Dan zou Werchter dus nog met iets anders komen. Waarschijnlijk gewoon Florence ofzo of als we geluk hebben Blur.
Maar de Peppers zie ik wel op Mad Cool en Pinkpop staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Of RHCP.

Dan zou Werchter dus nog met iets anders komen. Waarschijnlijk gewoon Florence ofzo of als we geluk hebben Blur.
Maar de Peppers zie ik wel op Mad Cool en Pinkpop staan.

Peppers zouden volgens geruchten Europese tour doen in juli en augustus. Hier is al meermaals gezegd dat Pinkpop daar gerust nog bij kan zitten, maar het is vrij zeldzaam dat een Amerikaanse band van dat kaliber van midden juni t.e.m. augustus in Europa blijft hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Peppers zouden volgens geruchten Europese tour doen in juli en augustus. Hier is al meermaals gezegd dat Pinkpop daar gerust nog bij kan zitten, maar het is vrij zeldzaam dat een Amerikaanse band van dat kaliber van midden juni t.e.m. augustus in Europa blijft hangen.
Dat gerucht was volgens mij alweer ontkracht?
Maar dat ze ergens in 2023 komen lijkt me wel zeer waarschijnlijk
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.056
2.159
Of RHCP.

Dan zou Werchter dus nog met iets anders komen. Waarschijnlijk gewoon Florence ofzo of als we geluk hebben Blur.
Maar de Peppers zie ik wel op Mad Cool en Pinkpop staan.
Florence zou echt worst case scenario zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Kan dat Mad Cool aftelt naar maandag en alle festivals samen met een headliner komen. Weten we ineens de zondagheadliner op Pinkpop, en de vrijdagnaam van RW. Komt ook overeen met start vvk Pinkpop.
En waar basseer jij op dat Mad Cool aftelt naar maandag????
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.458
1.957
En waar basseer jij op dat Mad Cool aftelt naar maandag????
Een vaag vermoeden navenant hun sociale mediapost over editie 2016, indien ze dit dagelijks doen is de 2022 post op zondag. En plus het wordt eens tijd dat ze met nieuws komen.
Bijkomstig start Pinkpop met de verkoop eind volgende week.
Bijkomstig komt Sziget volgende week met namen, in het verleden hebben daar al headliners gestaan die eigenlijk vooral tourden in juni-juli..
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
En waar basseer jij op dat Mad Cool aftelt naar maandag????
Ik speculeer toch maar gewoon mee? Matt zei dat Mad Cool elke dag aan het terugblikken is. En Mad Cool is verrassend stil nog. Pinkpop vvk start eind november dacht ik, dat is gepland met een reden. Heel veel festivals blijven stil, RW en Pinkpop missen nog een headliner...

Ik denk maw gewoon luidop, niets meer van maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.787
1.933
Ik speculeer toch maar gewoon mee? Matt zei dat Mad Cool elke dag aan het terugblikken is. En Mad Cool is verrassend stil nog. Pinkpop vvk start eind november dacht ik, dat is gepland met een reden. Heel veel festivals blijven stil, RW en Pinkpop missen nog een headliner...

Ik denk maw gewoon luidop, niets meer van maken.
Ah, dat van elke dag terug blikken wist ik nog niet. Ik zocht er deze keer ook niets achter maar nu snap ik waar het vandaan komt... en inderdaad blijven veel festivals stil...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken